![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #17 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 23 februari 2004 Locatie: naaldwijk Leeftijd: 67
| Citaat:
Bij het over elkaar heen plakken van randen, laat het zich goed weg schuren. Mocht je interesse hebben in een proefstukje, laat maar weten in een PB. Via de Woodhouse site kun je ook nog een instructie downloaden over het gebruik van Polyspan.
__________________ when in trouble or in doubt: fly in circles, crash and shout. | |
| | |
| | #18 (permalink) | ||
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 23 augustus 2002 Locatie: Almere, MVA / ex-Daedalus Amsterdam Leeftijd: 58
| Citaat:
Citaat:
__________________ F2B or not to be, to me no question! Ik doe geen vriendenlijst, ik ben er voor jullie allemaal. | ||
| | |
| | #19 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 23 februari 2004 Locatie: naaldwijk Leeftijd: 67
|
Met schuren bedoelde ik alleen het schuren van de randjes die door dubbeling ontstaan. Dus niet het schuren van het gehele oppervlak. Het vervolgverhaal over het gebruik van Polyspan gaat als volgt: Na het aanbrengen, meteen met warmte erbij om het spul laten spannen. Dan drie keer spanlakken. Daarna lang laten uitdampen! Een week of zo. Mocht fuel proofing nodig zijn, dan kan dat nu gebeuren. De kans bestaat dat zo'n laag het Polyspan toch weer laat slap hangen. In dat geval niet wanhopen, maar onmiddellijk weer warmte toevoeren, b.v. met een strijkbout en niet met het warmte pistool. Ik heb deze wijsheden niet zelf bedacht maar gevonden op diverse Forums. Ik heb het wel toegepast tot mijn tevredenheid.
__________________ when in trouble or in doubt: fly in circles, crash and shout. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |