![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #17 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 23 augustus 2002 Locatie: Almere, MVA / ex-Daedalus Amsterdam Leeftijd: 58
| Citaat:
__________________ F2B or not to be, to me no question! Ik doe geen vriendenlijst, ik ben er voor jullie allemaal. | |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 23 augustus 2002 Locatie: Almere, MVA / ex-Daedalus Amsterdam Leeftijd: 58
| Dit is het VV forum, die RC ARFjes staan onder electro, vandaar... Maar laten we wel wezen, dit kun je toch nauwelijks vrije vlucht noemen, net zo min als de plastic Cox modellen de naam lijnbesturing eer aandoen. De enige LB ARF die -na enige ingrijpende mods- heel best vliegt is de TopFlite Nobler. Zoals al gezegd, een houten chuck geeft veel meer voldoening, niet alleen vanwege de betere vliegeigenschappen, maar ook omdat je 'm zelf hebt gemaakt.
__________________ F2B or not to be, to me no question! Ik doe geen vriendenlijst, ik ben er voor jullie allemaal. |
| | |
| | #21 (permalink) | |
| Lid sinds: 16 mei 2005 Locatie: Lelystad
| Citaat:
Heb jij nog een tekening van een Chuck? Bedankt, Bas | |
| | |
| | #22 (permalink) | |
| Citaat:
__________________ F2B or not to be, to me no question! Ik doe geen vriendenlijst, ik ben er voor jullie allemaal. | |
| | |
| | #23 (permalink) | |
| Citaat:
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |