![]() |
| | #31 (permalink) |
| Lid sinds: 6 januari 2006 Locatie: Warnsveld Leeftijd: 47
|
bouw het eerst zoals op de tekening gewoon recht en vlak dit model vliegt erg goed ook zonder de tip verdraaing dit was een van mijn eerste modellen ,en vliegt ook erg goed op liervluchten ,ik heb toen wel de vleugel bespannen met spanpapier en gespanlakt hier mee krijg je erg veel sterkte in de vleugel en is lichter dan een strijkfolie maar wat PP ook al aan gaf zoek iemand in de buurt met ervaring en die weet wat bouwen is tegenwoordig noemen mensen met een ARTF kist ook al modelbouwer maar die noem ik modelkoper eigenlijk is het ook jammer dat tijdschriften zoals HB er niet meer zijn dan zag je mooie bouwverslagen met goede foto´s en instructie en met een blad als kwiklink word je ook niet wijzer hoe je moet bouwen die laten alleen de artf troep zien :P |
| | |
| | #32 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 23 februari 2004 Locatie: naaldwijk Leeftijd: 67
|
Als alles is gepasseerd, dan hebben het archief van de KNVvL nog. In de "bouwen en vliegen" van weleer is de bouw van een A1 besproken incluis het bespannen etc. Ik heb helaas niet alles meer , maar er moet aan te komen zijn in den Haag.
|
| | |
| | #33 (permalink) | |
| Lid sinds: 6 januari 2006 Locatie: Warnsveld Leeftijd: 47
| Citaat:
Je bent altijd aangewezen op oude tijdschriften uit de jaren 70 of daarvoor dat is echt klaaten met 2 oo´s wat je nu in model tijdschriften ziet | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |