![]() |
| | #151 (permalink) |
| Lid sinds: 5 juli 2008 Locatie: Ouddorp Leeftijd: 26
|
Ik heb met een witte watervaste merkstift de servo's gekleurd. Werkt ook prima. Als ik er nog een keer over heen ga zie je ze nog minder. Als je pech hebt, dan zijn die cover net niet dezelfde kleur en dan zie je ze alsnog zitten
__________________ www.modelvliegclubsdgo.nl |
| | |
| | #152 (permalink) |
| Lid sinds: 22 februari 2004 Locatie: Roosendaal Leeftijd: 29
|
Hmm, ook een idee, gewoon een potje type ex eroverheen blubberen. De hoorntjes en kiertjes blijf je dan wel houden maar het is niet zo schandalig lelijk als blauwe servos op een kist met een rood thema. Ik heb nog witte covertape maar die knalblauwe krengen komen daar gewoon dwars doorheen met hun kleur.
__________________ Geen KNVvL lid en toch gelukkig! |
| | |
| | #153 (permalink) |
|
Heeft iemand trouwens al nagedacht over drijvers? Ik heb ze eigenlijk nog nergens tekoop gezien eigenlijk, en van andere merken mag je 30 euro lappen voor 2 simpele piepschuim bananen.
| | |
| | #154 (permalink) |
| Guest
|
kosten weer 30 euro ben ik bang voor!! staan onderaan op deze paginalink: (Multiplex Floats set for FunCub) Multiplex FunCub from 4-Max £76.99 |
|
| | #156 (permalink) |
| Banned Lid sinds: 10 juni 2004 Locatie: Maasmechelen/Hapert/EBZW Leeftijd: 40
|
vandaag effe gaan shoppen bij W&W modellbau Ben nu ook een blijde bezitter van een funcub meteen een drijvers set meegenomen (van de easycub) Motor had ik al binnen gekregen van HK en de regelaar is onderweg. Kan niet wachten om te beginnen met plakken |
| | |
| | #159 (permalink) |
| Lid sinds: 11 juni 2006 Locatie: bilthoven Leeftijd: 18
|
ik wil er van de zomer misschien een gaan halen, als ik er een heb doe ik meer!!
__________________ rijden: tt zk2 brushless-lipo, varen: depron airboat, t2m seacret vliegen: axn floater jet, extra 330 shocky, multiplex magister, extra 330 55", mini quadje, mx-12, lama v4! |
| | |
| | #160 (permalink) |
| Lid sinds: 9 april 2007 Locatie: Dordrecht ZH Vliegclub: Red Eagles Leeftijd: 24
|
een vriend van me wil beginnen met vliegen. Ik heb hem nog maar 1x aan de kabel gehad, maar hij pakt het goed op. Zou dit een leuke beginnerskist zijn? Onder begeleiding moet dat toch wel lukken lijkt me.
__________________ Veel en bouwen.
|
| | |
| | #161 (permalink) |
|
Dit lijkt me een steengoede beginners kist. Het is immers een soort trainer, maar zelfs al vlieg je al een hele tijd, dan blijft met flaps spelen nog altijd een heerlijk moment. Hij kan echt belachelijk langsaam vliegen, met een beetje wind lukt achteruit vliegen zelfs nog, dus dan heeft zon beginner alle tijd om na te denken over hoe hij hem weg wil gaan zetten. De enorme wielbasis zal het denk ik voor beginners ook wel een prettig start en landings model maken. En het is natuurlijk EPP, dat kan wat meer hebben dan bijvoorbeeld zon broze calmato. Ik zeg doen.
| | |
| | #162 (permalink) | |
| Lid sinds: 5 juli 2008 Locatie: Ouddorp Leeftijd: 26
| Citaat:
Waar wonen de funcubs nu allemaal?? Ik woon in Ouddorp en vlieg bij SDGO.
__________________ www.modelvliegclubsdgo.nl | |
| | |
| | #163 (permalink) | |
| Lid sinds: 25 juli 2007 Leeftijd: 32
| Citaat:
Mijn spullen zijn besteld dus hoop volgend weekend de maiden te doen. Nog wel een vraagje over servo's. Heeft iedereen overal dezelfde servos's in of verschillende voor flaps/sleephaak? | |
| | |
| | #164 (permalink) |
| Lid sinds: 9 april 2007 Locatie: Dordrecht ZH Vliegclub: Red Eagles Leeftijd: 24
|
Ik ben inmiddels voor een setupje aan het kijken voor een FunCub. Een vriend van me heb ik inmiddels een paar lessen gegeven dus het wordt tijd om wat aan te schaffen. Het lijkt me handig om de motor te gebruiken die hier al eerder is genoemd, de TR 35-42 1000kv met een 40A regelaar. Twee vragen: - is 3S2200 LiPo een goede keus hiervoor? Het lijkt mij aan de kleine kant. - gewoon 7x HXT900 bestellen voor dit toestel?
__________________ Veel en bouwen.
|
| | |
| | #165 (permalink) |
| Banned Lid sinds: 10 juni 2004 Locatie: Maasmechelen/Hapert/EBZW Leeftijd: 40
|
@jitze de uitsparingen in de vleugel voor de 5 servo's zijn kleiner dan die in de romp. Die in de vleugel passen die 9 gram servo's van powerpro (en HS55/65 ?) Voor de rolroeren/sleephaak heb ik towerpro (SG99) 9gr klaar liggen (maar ben nog niet zeker of er die in gaan komen, eerst eens kijken wat ik nog heb liggen In de romp zijn de uitsparingen groter, daar heb ik mpx TINY MG in gezet. edit: ter info: Nano S 11Ncm HS55 11Ncm HS65 18ncm SG 99 12Ncm (TowerPro) afmetingen 12x24x24 Van de setup heb ik geen verstand (3S2200 25-30c (2x) heb er ook voor liggen en 3S3000 (30C) (1x)) Laatst gewijzigd door jetpropdlx; 31 mei 2010 om 19:20 Reden: servo gegevens |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |