![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #152 (permalink) | |
| Lid sinds: 30 juni 2006 Locatie: Tjerkgaast Leeftijd: 34
| Citaat:
Heb in de afgelopen weken veel info gezocht hier en elders omdat ik leek ben met electro......jaja electro een brandstof motor kan gewoon niet op dit model. Zegt de vrouw eergister je kunt beter in je boek kijken/lezen/leren je zit iedere avond wel een uur achter die forums.......Ja en ![]() Natuurlijk heeft ze gelijk alleen moet je ze dat niet geven................
__________________ Wat een leuke hobby hebben we hé | |
| | |
| | #155 (permalink) |
| Lid sinds: 8 maart 2008 Locatie: zeeuws-vlaanderen Leeftijd: 49
| Bart, Edwin. Oei, ik heb het een en het ander gemist. Tja meerdere hobby’s die vooral in de zomer meer aandacht vragen, dus wat minder actief op het forum. Zo ook met het bouwen, misschien dat ik het nog oppak van de zomer, anders word het weer een winter klusje. Bouwen en vliegen is bij mij een totaal andere wereld, vliegen doe ik nu zoveel mogelijk, de mustang "waar hier ook een draadje van loopt" probeer ik nog wel de lucht in te krijgen. Wie weet, volgend jaar de watervliegmeting! Mvg Pascal. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |