![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 21 augustus 2002 Locatie: MVA Almere
|
Net beschikbaar op hobbyking sinds een weekje of zo, en meteen maar even besteld. Canadair CL-415 The CL-415 is the only aircraft in the world purpose built as a firefighter, it is literally, a waterbomber. This big model Seaplane can be flown either off water or at your favorite grass flying field, yet despite its size, this kit can be completed for very little cost. The model is very light, meaning little power is needed to get it "unstuck" and into the air, it also features a water steering paddle, connected to the rudder, for steering the model back to shore. If you are not flying from water, simply un-screw the water steering rudder and hand-launch, the Canadairs excellent manners mean a grass landing is a breeze. The kit features a very comprehensive hardware kit, including servo extension leads, 8x3.8SF props, spinners, glue and tools! Specifications: Construction: Foam/Ply Wing Span: 1390mm Length: 730mm Dry Weight: 710g 4 Channel (aileron, elevator, throttle, rudder) ![]() ![]() Het model is leeg, dus de volgende onderdelen gaan erin: Turnigy 2209 26turn 1130kv 15A Outrunner TURNIGY Plush 18amp Speed Controller GWS HD8040 3 Blade Prop Turnigy 1800A Servo 8g/1.7kg/.10sec
__________________ "I love the smell of pesticide in the morning..." Laatst gewijzigd door Cropduster; 26 maart 2011 om 17:15 |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 6 augustus 2007 Locatie: Sliedrecht Leeftijd: 33
|
Mooie kist!! Ik ga je ervaringen volgen.
__________________ Floaterjet, Bixler, Voyager, T-REX 600ESP BeastX, T-REX 600ESP BO-105 Politie, T-REX 500ESP lifeliner 3, KDS450 Hughes500 @ SPEKTRUM DX8 RED EAGLES Dordrecht |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 10 oktober 2002 Locatie: Huizen, BosModelAir basis Leeftijd: 36
|
Kandidaat voor de watervliegmeeting in September
__________________ Zie al onze modelvliegtuigen op: BosModelAir |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 17 februari 2008 Locatie: dordrecht Leeftijd: 46
|
hmmmm is weer heel aantrekelijk maar ben bang dat ik beetje bonje krijg als ik deze bestel maar zeker ziet er leuk uit en voor de prijs van 29 euro's hoef je het niet te laten(verzendkosten zijn hoger)
__________________ te weinig tijd*****te veel zooi |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 1 augustus 2008 Locatie: rotterdam Leeftijd: 19
|
Altijd een van me lievelings vliegtuigen geweest Ben zeer benieuwd naar de bevindingen en misschien bestel ik er ook een als deze goed bevalt succes ! mvg Andreas
__________________ tamiya tt-01, graupner c17e, easystar, minimag, canadair 415cl in aanbouw, lazy bee, trainer 1600, felix graupner mx-12 2.4 Ghz |
| | |
| | #8 (permalink) |
|
Ik reed zaterdag door de buurt richting centrum, zag een TNT truck in een straat en ging naar de chauffeur om te vragen of hij niet toevallig een pakje voor me had. En guess what, hij had een pakje ![]() Thuisgekomen snel openen, en het is erg goed in extra bubble foam verpakt, ![]() Alle onderdelen in de doos ![]() Even snel de grote delen in elkaar gestoken om een idee te krijgen ![]() Nu is het wachten op de tweede zending, met de motoren en andere onderdelen.
__________________ "I love the smell of pesticide in the morning..." |
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Citaat:
Ik wacht nu nog op de 2de shipment, met motoren en andere zooi, ook ongeveer hetzelfde bedrag, dus ik hoop dat het ook zo doorfietst.
__________________ "I love the smell of pesticide in the morning..." | |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Lid sinds: 20 december 2002 Locatie: Eindhoven
|
Hoi, Ik ga dit zeker allemaal volgen en ben eigenlijk wel van plan er ook één te bestellen. Mijn Canadair van Aeronaut vliegt kei goed maar is lastig van het water op te stijgen. Eenmaal los verder geen enkel probleem. Deze ziet er goed uit en als ik het filmpje mag geloven makkelijker van het water op te laten stijgen en allemaal veel simpeler als de mijne. Ik denk voor zomaar even watervliegen een aanrader. Groetjes, Erik. |
| | |
| | #15 (permalink) | |
| Citaat:
Niek doet het nog, verse batterijtjes, kan nog jaren mee...
__________________ "I love the smell of pesticide in the morning..." | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |