![]() |
| | #33 (permalink) |
| Lid sinds: 2 oktober 2008 Locatie: nijkerk Leeftijd: 42
|
thnx maar ik ben er nog niet . ik heb de uitsagen van de stuur vlakken nog niet . en de motor gondel moet nog uitgewerkt worden . gr sander
__________________ mvg sander de geschiedenis leert dat de mensen niet van de geschiedenis leert. |
| | |
| | #34 (permalink) |
| Lid sinds: 10 oktober 2002 Locatie: Huizen, BosModelAir basis Leeftijd: 36
|
Maar Sander je bent erg goed bezig ![]() Grt, Berto.
__________________ Zie al onze modelvliegtuigen op: BosModelAir |
| | |
| | #35 (permalink) |
|
en weer een klein stukje verder met de motor gondel. ![]() zij panelen uitgesneden. het is de bedoeling dat deze afneembaar is. ![]() de eerste spante gelymt . en nu de lijm moet drogen de bubbles van sneeuw/water schoenen voorzien.
__________________ mvg sander de geschiedenis leert dat de mensen niet van de geschiedenis leert. |
| | |
| | #36 (permalink) |
|
hoi weer even een kleine update .aileron aansturing zo gemaakt dat het met opbouw makkelijk te monteren is alle stuurvlakken werken nu . water roer toch anders gemaakt.ik was namelijk bij de hobby shop en na wat praten en denken kwam ik uit op een water roer met een geleiden buis diameter van 4 mm hellaas geen foto's van wel van de motorgondel . ![]() eerst de spanten voor de bovenkant ingelymt ![]() na het drogen de bovenkant beplanken ![]() en na een beetje schuren en plamuren ziet het er zo uit eerlijk gezegt zint het me niet maar laat het maar even zo . al met al zogoed als maiden klaar
| | |
| | #37 (permalink) |
| Lid sinds: 8 maart 2008 Locatie: zeeuws-vlaanderen Leeftijd: 49
|
Hoi Samos. Het ziet er allemaal netjes uit. Wat de motorgondel betreft, zou je aan de beide binnen zijde nog een vierkant latje kunnen lijmen zodat je de buitenzijde flink kan af ronde. Met meer ronding in de bovenkant van de motorgondel benaderd je meer de werkelijkheid en ziet het er wat gestroomlijnd uit. Mvg Pascal. |
| | |
| | #39 (permalink) |
|
hoi. wel veranderingen nou ja zijn ook vorderingen toch? door een eigen domme fout moest ik de regelaars en de lipos een andere positie geven daarbij heb ik dus wat beschadigt.zoals je op de foto kunt zien ![]() en nu met de lipo's op hun plaats
| | |
| | #41 (permalink) | |
| Citaat: de do18 na reparatie maar is even op de ballance instrument geplaatst. ![]() en zij aanzicht. ![]() het enige puntje zijn de stuur uitslagen van de aileron.rudder.elevator. daar heb ik nog niks van kunnen vinden hierbij zijn tips welkom. mvg sander
__________________ mvg sander de geschiedenis leert dat de mensen niet van de geschiedenis leert. | |
| | |
| | #43 (permalink) |
|
hoi niet echt een probleem maar meestal zie je bij bouw beschrijvinge de uitslagen beschreven dat is meestal een basis voor het vlieggedrag . wil hem wel heel houden ik ga nog even verder borduren mvg sander
| | |
| | #44 (permalink) |
|
hoi 18 feb was het dan zover de do18 laten nakijken door berto . de aandacht punten . 1: rudder nog te veel speling bij nadere inspectie van mij zit het ook in de schanieren . 2:uitslagen instellen we beginnen met ail 10 mm .elevator hou ik nog op 20 mm . voorderest was het een o.k dacht ik gr sander
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |