![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 1 oktober 2007 Locatie: Oostvoorne Leeftijd: 28
|
Start bouw post 25 . Elecrifly G-44 Widgeon ( Update , doos is binnen ) Iemand deze al gezien ? ![]() samen met de Goose de mooiste watervliegtuigen die er zijn vind ik . . . . hier is de pagina van de maker ElectriFly | G-44 Widgeon Almost-Ready-to-Fly EP Seaplane Lijkt me wel wat , ben benieuwd wat ie gaat kosten en wanneer hij leverbaar is. ik kwam hem tegen op RC groups New Electrifly G-44 Widgeon - RC Groups wat vinden jullie ervan ?? Laatst gewijzigd door Bart83; 9 december 2011 om 22:04 |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 24 april 2007 Locatie: 072 Leeftijd: 43
| Zeker wel! Ziet er veelbelovend uit als ik zo de foto's en de berichten op de site van Electrifly mag geloven.
__________________ As long as we are flying & driving, this world ain't got no end |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 24 april 2007 Locatie: 072 Leeftijd: 43
|
Mooie foto's! Zou het model van Electrifly ook met een functioneel landingsgestel uitvoerbaar zijn,of alleen maar met floats? edit: Net snel de manual doorgelezen. In de kit geen landingsgestel, wel floats.
__________________ As long as we are flying & driving, this world ain't got no end Laatst gewijzigd door Barthez; 7 augustus 2011 om 16:24 Reden: aanvulling |
| | |
| | #9 (permalink) |
|
De Grumman Widgeon van PAF is wel een redelijk prijzig model... ±499 euro Ben benieuwd naar de prijs vande Widgeon van Electrifly.(vind dat model er wel fraaier uitzien dan die van PAF) Wel een mooi landingsgestel voor de Widgeon van PAF
__________________ As long as we are flying & driving, this world ain't got no end |
| | |
| | #10 (permalink) |
|
Vandaag heeft RCwolrd voor me gebeld met de importeur , hij word in Amerika in September verwacht , over de prijs kon hij nog niks zeggen helaas . In het draadje op RCgroups is wel iemand die zegt dat hij $179,99 gaat kosten. New Electrifly G-44 Widgeon - Page 2 - RC Groups (post 20 ) hier nog wat foto's van WATTS over Owatonna . . . ( door electrifly gesponserd ) ![]() ![]() ![]() ik kan helaas nog geen filmpje vinden van de widgeon . . . Laatst gewijzigd door Bart83; 9 augustus 2011 om 18:56 |
| | |
| | #14 (permalink) |
|
Heeft iemand hem al bestelt ? ik wel , komt eind oktober binnen is me verteld. Bij tower hobbies staat hij nu ook op 'in stock'' TowerHobbies.com | Search Results Laatst gewijzigd door Bart83; 30 september 2011 om 22:40 |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |