![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #17 (permalink) |
| Lid sinds: 23 september 2002 Leeftijd: 41
|
Uhm jammer ik moet zelf aan de drijver bouw maar ik moet verder zoeken zie ik. Ik dacht ze van schuim te maken met een laagje epoxy dat hebben we nog in voorraad. Ik zoek alleen een tekening hoe groot je bij welk vliegtuig moet maken. |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Lid sinds: 5 augustus 2006 Locatie: Oss Leeftijd: 59
|
Hoe groot is je model. Drijvers zijn vaak 75% van de lengte van je model. Voorkant van de drijvers nog voor of gelijk aan de spinner voorkant. De step 10-15 mm achter het CG van het model . Drijvers zo bouwen dat je bijna geen CG verplaatsing krijgt . Je kan voor elk formaat vlieger wel drijvers kopen. En maken ook (ik frees ze uit gamma plaat voor bv. de fourstar60 of Calmato) Voor een shocky staat een depron tekening op de site van 3DDaniël. Als je op het forum zoekt vind je ook deze link die ik in 2006 al eens geplaatst heb. RC-Wasserflug Onder Download vind je de tekeningen . En als je hem nu snel klaar hebt kan je naar Zeumeren op 25 Sept. Daar is genoeg aan watervlieg ervaring op 1 plek. Mvg Johan
__________________ |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Lid sinds: 23 september 2002 Leeftijd: 41
|
Ik heb vanavond zo'n schuim gevalletje gekocht. een cessna van h.c van 1.2 meter span. Er zitten alleen geen drijvers bij (een paar eigengemaakte maar die zijn niet naar mijn zin en ook niet pasggemaakt. Ik weet helemaal niet hoe ik het in de schuimprut moet vastkrijgen. Het schijnt dat je met de orginiele drijvers je zo weer terug kan naar wielen. Da lijkt mij ideaal. Het liefst heb ik een orginiëel setje maar dat wordt weer lastig denk ik, maar we gaan op zoek. |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Lid sinds: 20 februari 2009 Locatie: ede Leeftijd: 40
|
wat is de ideale spoorbreedte eigenlijk tov je spanwijdte? het zwaartepunt van de drijvers gelijk aan je vliegtuig zwaartepunt is me duidelijk. en de sporing hoeveel graden of cm /m ? dat heb ik "nog"niet terug kunnen vinden . |
| | |
| | #22 (permalink) |
| Lid sinds: 20 februari 2009 Locatie: ede Leeftijd: 40
|
hartstikke dank . kwam net ditstukje tegen http://info.rc-wasserflieger.at/i_tipps_befestigung.htm |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |