![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #49 (permalink) |
| Lid sinds: 1 oktober 2007 Locatie: Oostvoorne Leeftijd: 28
|
Hey Pascal , iid weer ff geleden dat ik met de seabee ben bezig geweest. Decals afdrukken op zelfklevend paipier word wel mooi maar niet echt watervast. Ben nog aan het nadenken over een oplossing , mischien is vernissen een idee? Mvg, Bart
__________________ T-Rex 450pro / Robbe Seabee / Robbe Marauder / Electrifly G44 Widgeon |
| | |
| | #50 (permalink) |
| Lid sinds: 19 augustus 2011 Locatie: Aarschot. Leeftijd: 61
|
Hoi Bart. Misschien dat j hier wat aan hebt: modelbouwforum rc belgie - forumoverzicht Na het kleven nog een licht laagje lak erover en klaar. Johan.
__________________ Herbeginner met Rc vliegtuigen. |
| | |
| | #51 (permalink) |
| Lid sinds: 1 oktober 2007 Locatie: Oostvoorne Leeftijd: 28
|
Bedankt voor de tip johan , ik zal dit na de verhuizing eens gaan proberen. het is wel leuk om hem helemaal af te hebben voor de meeting. Mvg, Bart
__________________ T-Rex 450pro / Robbe Seabee / Robbe Marauder / Electrifly G44 Widgeon |
| | |
| | #56 (permalink) |
| Lid sinds: 8 maart 2008 Locatie: zeeuws-vlaanderen Leeftijd: 49
| Als alles mee zit, twee en een halfuur rijden, enkele reis. Vijfuur dus, dat vind ik toch wat veel. Eenvoudige deccals kan je zelf maken van stikkerfolie. Ik zorg dat ik altijd wat van dat spul in huis heb, bv, vellen van 30x30cm in de meest gangbare kleuren. Komt altijd van pas, en gebruik die dan ook op diverse modellen. Mvg pascal. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |