![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #106 (permalink) |
| Lid sinds: 30 juni 2006 Locatie: Tjerkgaast Leeftijd: 34
|
@ korhorn, De G4 Mocht ik van een clubgenoot gebruiken, hij heeft het bij onze modelbouwwinkel hangar in kampen gekocht. @RCEFlyer, Ik ben zelf ook zeer tevreden ik moest eerst niks van dat bouwen hebben maar nu....... Het gaat goedkomen voor de 17e ik had nog mijn twijfels maar als het vrouwtje van huis is wordt er niets in huis gedaan qua verhuisklusjesEnne wel flink doorgaan nu met je drijvers he voor je het weet is het de 17e ![]() En nu ik toch lekker op dreef ben en de G4 zo lekker vlot droogt kon ik even een moment genieten waarna de romp opengesneden werd. De versteviging met bruislijm op zijn plek ,morgen weer verder.
__________________ Wat een leuke hobby hebben we hé Laatst gewijzigd door Edwin Lievaart; 16 maart 2010 om 21:24 |
| | |
| | #108 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 17 augustus 2004
|
Wel Pascall... en crop duster on floats... daar hebben ze wat aan in the dust-belt... het is daar kurk en kurk droog! ![]() Wel mooi hé! Toch wel zielig op z'n rug... net een dooie kip! Zij d'r iemand 'kip'? Volgens mij hebben de Natte Vleugels nog geen mascotte... |
| | |
| | #110 (permalink) |
| Lid sinds: 30 juni 2006 Locatie: Tjerkgaast Leeftijd: 34
|
En dan eindelijk het resultaat, maar wel met een probleempje. kleintje hoor. Zie hier het probleem mijn onderstel is een tikkie te breed hoezo..... Ik denk dat ik er een stukkie tussenweg ga slijpen en opnieuw aanelkaar ga lassen.
__________________ Wat een leuke hobby hebben we hé |
| | |
| | #111 (permalink) |
| Lid sinds: 10 oktober 2002 Locatie: Huizen, BosModelAir basis Leeftijd: 36
|
Of misschien voor alleen het watervliegen een vulrib maken?!?!? Ziet er verder goed uit zeg
__________________ Zie al onze modelvliegtuigen op: BosModelAir |
| | |
| | #113 (permalink) |
| Lid sinds: 10 oktober 2002 Locatie: Huizen, BosModelAir basis Leeftijd: 36
|
Graag gedaan, en over een kwartiertje staat die dus helemaal kant en klaar
__________________ Zie al onze modelvliegtuigen op: BosModelAir |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |