![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #151 (permalink) |
| Lid sinds: 3 juli 2009 Locatie: Nieuwerkerk aan den IJssel
|
Ok, ik vlieg met 2,4 Ghz spullen. @ Berto, passen de drijvers op een Calmato hoogdekker (ze zijn dan wel grooot genoeg...), het is n.l. geen sport. Stuur me anders even een PB met details en prijs.... Ik zal Ger eens vragen naar zijn ervaringen met een Calmato op het water Gr. Robert |
| | |
| | #153 (permalink) | |
| Lid sinds: 10 oktober 2002 Locatie: Huizen, BosModelAir basis Leeftijd: 36
| Citaat:
En het lag nu eens NIET aan onze kist
__________________ Zie al onze modelvliegtuigen op: BosModelAir Laatst gewijzigd door Berto; 9 november 2009 om 17:50 | |
| | |
| | #154 (permalink) |
| Lid sinds: 9 april 2007 Locatie: Dordrecht ZH Vliegclub: Red Eagles Leeftijd: 23
| moeilijk om te geloven, maar omdat je het zo benadrukt maken we een uitzondering ik heb de lijst trouwens gewijzigd, als jij ook nog even 2,4GHz erachter zet... de volgende kopieert waarschijnlijk jouw lijst omdat die als laatste staat. |
| | |
| | #157 (permalink) |
| Lid sinds: 14 mei 2007 Locatie: Barneveld Leeftijd: 36
|
Nee hij was ondeugend
__________________ www.rc-planes.nl |
| | |
| | #160 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 17 februari 2008 Locatie: dordrecht Leeftijd: 45
| Citaat:
ik vlieg ook bij emcr kan je altijd wel even helpen met die drijvers als het nodig is gr.john weet je iedergeval zeker dat je gaat craschen
__________________ te weinig tijd*****te veel zooi | |
| | |
| | #161 (permalink) |
| Lid sinds: 3 juli 2009 Locatie: Nieuwerkerk aan den IJssel
|
@ Heligek, leuk om verder te bomen over het watervliegen. Als het goed is neem ik een setje drijvers over van Berto. Eens even kijken of ik die onder mijn Graupner Trainer kan knutselen want ze zijn te groot voor de Caalmato. Maar met grote drijvers blijft ie wel beter ondersteboven drijven... Ik zie je wel weer eens op de club. Komend weekend ziet het weer er niet best uit. Wordt een soort omgekeerd watervliegen. Gr. Robert PS: dan hebben al 3 vliegers van EMCR zichzelf opgegeven, niet slecht! |
| | |
| | #162 (permalink) |
| Lid sinds: 22 april 2006 Locatie: Eerbeek Leeftijd: 61
|
@ Heligek Oeps jij hebt mij door, maar zo erg ben ik niet hoorrrrrrrrrrrrrr. Gr Japioooooooooooo
__________________ Mijn thuis basis is wel bekend he!!!! Ik ouwehoer niet (soms wel), ik heb wat te vertellen (soms niet). |
| | |
| | #163 (permalink) |
| Lid sinds: 8 maart 2008 Locatie: zeeuws-vlaanderen Leeftijd: 49
|
Tja dan moet ik er ook maar aan geloven. Zet mij er maar bij. EV-79 en de Macchi m33 al 2.4 Wel onder voorbehoud, het kan best zijn dat de boel allang in de clico lig, (erg he, moet nog gebouwd worden) en het moet wel een beetje weer zijn want ik ben niet van plan om nat te worden. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |