![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #496 (permalink) |
| Lid sinds: 10 oktober 2002 Locatie: Huizen, BosModelAir basis Leeftijd: 36
|
Ik vlieg ook mode 1 ![]() Ach en dat vliegen zal wel lukken denk ik, op de eerste meeting in Zeumeren had Onno`ws Delta last van 200 gram klotsend water in 1 drijver Dan heb je het pas over een veranderend zwaartepunt, voorlijk was niet zo erg maar als ik iets trok lag er ineens 200 gram heel ver naar achter toe Heb de kist nog redelijk thuis wezen krijgen Kijk maar wat je doet de 17e, ik wil het zeker wel proberen en je kan ook altijd met 1 van onze kisten even (kabel)vliegen
__________________ Zie al onze modelvliegtuigen op: BosModelAir |
| | |
| | #498 (permalink) | |
| Lid sinds: 22 december 2003 Locatie: Ergens in Brabant
| Citaat:
__________________ TerratopzenderTaximaxicharterMinimagServo'smetouderobbestekkersFSR25motor | |
| | |
| | #503 (permalink) |
|
Jaja, moet nog even aan d bak
| | |
| | #504 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 11 januari 2006 Locatie: Zutendaal Leeftijd: 56
| Ik waarschijnlijk ook ![]() heb een klant voor de Carat, en wil eigenlijk iets anders op electro... >>> zie ander topic bij watervliegen ( is deze ook geschikt....)
__________________ Vriendelijke groeten , Dirk Laatst gewijzigd door knife-edge; 21 maart 2010 om 23:03 |
| | |
| | #505 (permalink) |
| Lid sinds: 14 mei 2007 Locatie: Barneveld Leeftijd: 36
| Mededeling Beste modelbouwvrienden 29 maart 2010 ga ik de gegevens doorgeven aan de RGV wil iedereen die zich nog wil aanmelden / afmelden dit als het kan deze week doen. Bedankt voor jullie medewerking. Groeten Gijs
__________________ www.floormodelvliegen.nl |
| | |
| | #506 (permalink) |
|
Weet niet of ik nog wel durf met zo`n opkomst......................................
| | |
| | #508 (permalink) |
|
Als je nu twijfelt dan hebben we liever dat je je eigen afmeldt. Kom je namenlijk toch niet dan moet er wel voor je betaald worden. Mocht je wel willen komen dan is dat een minder groot probleem en kunnen wij dat naderhand nog rechtzetten. (geld geven aan de beheerder gaat namenlijk makkelijker dan geld terug zien te krijgen
| | |
| | #509 (permalink) |
| Lid sinds: 14 mei 2007 Locatie: Barneveld Leeftijd: 36
|
Ja Berto met zo.n opkomst komt er weinig van vliegen, ik denk dat wij om 7 uur maar beginnen dan hebben we van niemand last
__________________ www.floormodelvliegen.nl |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |