![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #751 (permalink) |
| Lid sinds: 10 oktober 2002 Locatie: Huizen, BosModelAir basis Leeftijd: 36
|
@ Jitze, kleinere strand ligt vrijwel gelijk aan het grotere dus echt veel winst behalen we er niet mee. Daarnaast komen er zoveel vliegers dat we het hele grote strand als pits gaan gebruiken met 1 deel voor de vliegende piloten. Windkracht 2 stelt niets voor, daar gaan we niet zo heel veel last van hebben. De richting is mooi want dan vliegen ze ook niet zo dicht bij het strand Verder, zal het allemaal wel los lopen, beetje vlieger is niet bang voor die beetje wind. Gaat in ieder geval een heerlijke dag worden, kijk er al erg naar uit
__________________ Zie al onze modelvliegtuigen op: BosModelAir |
| | |
| | #752 (permalink) |
| Lid sinds: 15 november 2004 Locatie: Venlo Leeftijd: 39
|
Watervliegers, Afgelopen week nog op de Intermodellbau in Dortmund geweest, daar nog de Cessna 182 Skylane van Hype gekocht voor een prikkie, deze is ook klaar en wilde ik morgen invliegen. Dus zouden jullie kunnen toevoegen : ## Leo Martens / Cessna 182 Skylane 35 MHz / kanaal 66 Onlangs heb ik de site www.watervliegen.nl gereserveerd, zijn er gegadigden op deze site mee op te zetten ? Ik hoor of lees het wel. PS: Ik las dat er nog meer mensen interesse hadden voor de freeskit van de Polaris. Morgen (zaterdag) komt Johan ook langs, deze verkoopt de CNC sets van de 70% Polaris voor "weinig", hij zou er voor ons ook 3 meenemen, mocht er iemand ook deze set willen hebben het beste even mailen naar johan [j.v.d.weide12@kpnplanet.nl], mogelijk kan hij deze nog meenemen.
__________________ PS: In het voorjaar 2012 willen we gaan watervliegen in de omgeving van Horst (Noord Limburg) - Interesse ? Laat even weten .... |
| | |
| | #753 (permalink) |
|
Hoi jongens, nadat ik al moets melden dat ik de Polaris niet af ging krijgen, nu helaas ook de melding dat het definitief niet lukt de drijvers van de IBIS af te krijgen. Gisteren naar de beurs in Dortmund geweest met m'n clubmaatje en een aantal clubgenoten Geen nood: gelukkig heb ik een Wilgaatje met drijvertjes ... Verder mag ik met de Deacthlon van m'n cubmaatje ook vliegen. Komt dus helemaal goed KNMI verwachting: De zaterdag verloopt vrij zonnig. De temperatuur loopt op tot ongeveer 15 graden. De wind is zwak en veranderlijk, alleen in het noorden staat een zwakke westelijke wind. Uitgifte: 16/04/2010 07.25 uur LT Zonneschijn (%) 80 Zonneschijn: 80 % Neerslagkans: 10 % Neerslaghoeveelheid: 0 Middagtemperatuur: 15 graden Windrichting: W Windkracht: 2 Bft Grtz, Menno
__________________ My Hangar: Last Down XL V3, Ucellino, Toni Clark Piper PA18, DH82a Tiger Moth, Cessna L19 Birddog, Big Lift, Piper J3 EP, & Honeybee FP V2 Laatst gewijzigd door RCEFlyer; 16 april 2010 om 13:56 | |
| | |
| | #754 (permalink) |
|
Hee Leo, van harte welkom morgen Tja, wij hebben het ook vaak over een site gehad maar vanwege diverse standpuntne nooit mee door gegaan. Ikzelf ben veelste veel bezig met m`n eigen site en het bijhouden van de site in m`n onderschrift waardoor zelfs mijn eigen site wat achterloopt Dan nog veelste veel andere verplichtingen om me ook nog op zo`n site te storten. Maar als er iemand zich geroepen voelt graag, dan meteen even (de)nattevleugels.nl registreren Alvast succes en tot morgen.
| | |
| | #755 (permalink) |
| Lid sinds: 5 augustus 2006 Locatie: Oss Leeftijd: 59
| Er staat toch geen wind , bij sterkte 5 pak ik ook nog uit . als de golven hoger worden als je vlieger krijg je wel een probleem . En met een beetje zijwind starten en landen zal ook wel geen probleem zijn , desnoods voor de wind . Mvg johan Ps: heb nu de helft in de auto.
__________________ |
| | |
| | #756 (permalink) |
| Lid sinds: 2 september 2002 Locatie: Ederveen
|
Fcuck! Tegenvallertje. Bij het testen van de Beaver, ailerons helemaal vast... servootje Futaba S3002 opengemaakt: Compleet verroest van binnen. De andere zal wel dito zijn.. zit ook geen beweging meer in... Laatste vlucht idd geëindigd met een PLONS! Toen alles gedoogd, maar niet meer aan de vleugels gedacht.... ff gauw twee nieuwe scoren, en dan nog een boel te doen! |
| | |
| | #757 (permalink) |
|
Haha Richard, toch nog een beetje stress op je ouwe dag Nu je erover begint zal de ontvanger alvast in de Delta douwen anders moet ik morgen zo zoeken
| | |
| | #758 (permalink) |
| Lid sinds: 22 december 2003 Locatie: Ergens in Brabant
|
Kuch kuch kuch ik denk vulkaanstof Maaar is morgen het luchtruim open boven Zeumeren, in verband met het vulkaanstof, kunnen daar onze motoren wel tegen, anders een hamer mee nemen voor de motoren leeg te kloppen en anders de knuppel van Japio Kuch kuch
__________________ TerratopzenderTaximaxicharterMinimagServo'smetouderobbestekkersFSR25motor |
| | |
| | #759 (permalink) | |
| Citaat:
__________________ Zie al onze modelvliegtuigen op: BosModelAir | |
| | |
| | #760 (permalink) | |
| Lid sinds: 5 augustus 2006 Locatie: Oss Leeftijd: 59
| Citaat:
Johan komt niet langs maar is er al voor de eerste in de lucht is. Een paar extra kitjes heb ik mee. En ik ben er klaar voor , nog even de Polo,s halen vanmiddag . Mvg Johan
__________________ | |
| | |
| | #761 (permalink) |
|
Haha, denk dat we volgende keer ook maar verkoopplaatsen gaan verhuren voor Plotterwelt.nl, winkels enz. Damn, dat gaan we eens in de organisatie gooien Zie je om 8 uur wel Johan
| | |
| | #762 (permalink) |
| Lid sinds: 9 april 2007 Locatie: Dordrecht ZH Vliegclub: Red Eagles Leeftijd: 23
|
zijn jullie er serieus al om 8 uur? Ik werd gisteren gebeld door Ton v M. eerst: blabla Jitze: jij bent hier zaterdag rond een uur of 8 toch? Ton: mwa, k zat nog eens na te denken. Eigenlijk is het helemaal niet erg als we er pas iets later zijn. Zullen we 9 uur vertrekken? Jitze: bont plan. De zaterdag is er om uit te slapen! |
| | |
| | #763 (permalink) |
|
Ja, 8 uur paraat op de lokatie. Maar dat komt omdat er 1 en ander geregeld moet worden qua afzetten/opzetten natuurlijk. Maar daar ben je mede-organisator voor
| | |
| | #765 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 17 februari 2008 Locatie: dordrecht Leeftijd: 45
| Citaat:
ik zie het al helemaal voor me ..de aankondiging volgende keer .................................................. .................................................. . watermeeting de natte vleugels gesponsert door plotterwelt.nl
__________________ te weinig tijd*****te veel zooi | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |