![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #124 (permalink) |
| Lid sinds: 9 april 2007 Locatie: Dordrecht ZH Vliegclub: Red Eagles Leeftijd: 24
|
Hm, misschien moet je het idee maar eens posten bij de schepenbouwers hier. een iets langere runway of een kleine toestel zou trouwens niet verkeerd zijn, dit ziet er niet bepaald 'schaal' uit. edit: ik denk ineens heel sterk aan de BMA vouwwagen...wie helpt er mee?
__________________ Veel en bouwen.
Laatst gewijzigd door jitze; 4 november 2009 om 12:12 |
| | |
| | #127 (permalink) |
| Lid sinds: 14 mei 2007 Locatie: Barneveld Leeftijd: 36
|
Beste watervliegvrienden. Ik durf het bijna niet te zeggen, maar mijn zoon Thijmen wil ook meedoen met de volgende meeting. Maar dan wel met een minimag dit is electro.Dus we zijn op zoek naar een Minimag, zijn er nog modelbouwvliegers die zeggen: ik ga de komende meeting met wat anders vliegen dan een Minimag en ik wil hem wel verkopen, dan hoor ik het graag, namens Thijmen. Groeten Gijs
__________________ www.floormodelvliegen.nl |
| | |
| | #128 (permalink) |
| Banned Lid sinds: 22 april 2006 Locatie: Eerbeek Leeftijd: 62
|
@Gijs Gijs tochhhhhhhh elke Modelvlieger die een zoon heeft en die ook wil gaan vliegen die gun je toch het beste, koop gewoon een nieuw setje, kost zowat geen drol en je hebt er erg veel plezier mee. Kwou dat ik een zoon of kleinkind had die wilde gaan modelvliegen. Gr Japiooooooooooooooooo P/S een minimag is een hele goede keuze |
| | |
| | #129 (permalink) |
|
Hoi Japiooooooooo.. Nauw aan het aantal vliegtuigen dat ze hebben licht het niet aan. Maar ze willen electro, en daar is Papa niet zo gek op. En ik ben bang dat ik besmet raak door electro. Dus we moeten nog even praten. Groeten Gijs
| | |
| | #130 (permalink) | |
| Lid sinds: 26 mei 2005 Locatie: Barneveld
| Citaat:
Ha Gijs, EMT Versand.de - Ihr Nr. 1 Modellbau-Shop im Internet - RR MiniMag Dan is er niet zoveel verstand nodig
__________________ met vriendelijke groet, Teus al ruim 30 jaar volledig Electro-vlieger. | |
| | |
| | #131 (permalink) |
| Lid sinds: 10 oktober 2002 Locatie: Huizen, BosModelAir basis Leeftijd: 36
|
Laat ons die zoon van jou maar eens even onderhanden nemen Gijs Bleh, electro, daarmee wil ik ze zeker niet op de hei zien
__________________ Zie al onze modelvliegtuigen op: BosModelAir |
| | |
| | #133 (permalink) |
|
Klopt, maar het gaat om de werkelijke AANDRIJVING
__________________ Zie al onze modelvliegtuigen op: BosModelAir |
| | |
| | #134 (permalink) |
|
Berto. Dit proberen jullie all 3 jaar en het is nog steeds niet gelukt. Brand. Bedankt voor de link. We gaan er eens over denken. Ik denk dat het toch wel een Minimag wordt want Thijmen is er helemaal gek van. Dus Berto het licht niet aan mijn dat Thijmpje Electro vliegt
| | |
| | #135 (permalink) | |
| Citaat:
Thijmen zullen we doren wel even wassen op de watervliegmeeting
__________________ Zie al onze modelvliegtuigen op: BosModelAir | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |