![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #31 (permalink) |
| Lid sinds: 6 oktober 2005 Locatie: terneuzen
|
serieus met de modelbouw bezig dus ik vlieg alleen maar en doe dit ook wel eens op de axelse vlakte, maar als je nog ergens een geschikt stukje grond van 100 bij 100 meter te huur weet in de buurt van terneuzen dan is dat zo geregelt,
__________________ Extreme Flight profile Yak 54E,Extreme Flight Extra 58",E-sky LamaV4,Kyosho Calmato,Aeromarine sprintcat,snoopey II.cmp Zero,Freewing F-16, 360 degree vector thrust |
| | |
| | #32 (permalink) |
| Lid sinds: 24 januari 2010 Locatie: Axel Leeftijd: 43
|
Bedoel je op het zweefvliegterrein? Dat is wel een mooi stukje grond. Serieus bezig weet ik niet Bezig in elk geval wel, haha. Als klein kind begonnen met de kleine plastic modelletjes van Revell, en steeds wat groter en groter. M'n laatste serieuze project was de Zwarte Zee van Billing Boats, daar ben ik ongeveer 6 jaar mee bezig geweest en niet afgekregen door tijdgebrek. Uiteindelijk heb ik hem weggegeven aan een vereniging. En tja, het bloed kruipt toch waar het niet gaan kan... |
| | |
| | #33 (permalink) |
|
nee niet op het zweef vliegterrein,maar naast de sagro, je hebt daar veel open plekken en een eindje verderop een motorcrossterrein. ideaal om te vliegen dus want het geluid van die crossmotoren dragen verder dan van een vliegtuigje
__________________ Extreme Flight profile Yak 54E,Extreme Flight Extra 58",E-sky LamaV4,Kyosho Calmato,Aeromarine sprintcat,snoopey II.cmp Zero,Freewing F-16, 360 degree vector thrust |
| | |
| | #34 (permalink) |
|
Haha, dat kan geen toeval zijn, da's mijn plekje dus ook. Ik ben er vanmorgen nog geweest, maar het waaide nogal, vooral voor de heli. Morgen nog eens kijken hoe de wind staat. En meteen ook m'n probleem auto nog maar eens testen. Wie weet komen we elkaar daar nog wel eens tegen. O ja, dat stukje grond, liefst zonder bomen neem ik aan? Misschien weet ik nog wel wat, ik zal maandag eens informeren voor je. Is het de bedoeling dat er bebouwing op komt te staan, water, stroom e.d. aanwezig? Laatst gewijzigd door XP-Rene; 13 maart 2010 om 23:56 |
| | |
| | #35 (permalink) | |
| Citaat:
als je wat weet voor een stukje grond is dat zeer welkom want we zijn dringent op zoek naar een veld voor te vliegen.het moet inderdaat niet volledig omringt zijn door bomen.maar als er aan één kant wat bomen staan is het niet zo erg mits ze maar aan de zonkant staan. met bebouwing bedoel je zeker een clubhuis? het zou wel mooi zijn als er stroom en watervoorzieningen zou zijn,maar dat heeft niet de eerste prioriteit affijn ik hoor het hopelijk wel en ik heb je een pb gestuurd
__________________ Extreme Flight profile Yak 54E,Extreme Flight Extra 58",E-sky LamaV4,Kyosho Calmato,Aeromarine sprintcat,snoopey II.cmp Zero,Freewing F-16, 360 degree vector thrust | |
| | |
| | #36 (permalink) | |
| Citaat:
Over een hele dag gezien draait de zon van oost naar west. Dus als ik het goed begrijp zou een noord-zuid georienteerd veld ideaal zijn, met eventuele bomen aan de zuidkant?
__________________ Tamiya TNS-T18 RevStorm, TT Outlaw OBL, Graupner Hydropower G1...en toch weer een Calmato. | |
| | |
| | #38 (permalink) |
| een veld van noord-zuid is inderdaat het beste. als er dan bomen aan de westkant staan is dit niet zo erg omdat s'middags de zon van het zuiden naar het westen draait.
| | |
| | #39 (permalink) |
|
Correctie Andre, De zon draait van 's morgens in het oosten, naar 's avonds in het westen. Maar indedraad, de bomen aan de zuidkant, dan heb je hem nooit frontaal in je gezicht zitten, wel enigzins van opzij, maar dat maakt niet zoveel uit.
__________________ Tamiya TNS-T18 RevStorm, TT Outlaw OBL, Graupner Hydropower G1...en toch weer een Calmato. Laatst gewijzigd door XP-Rene; 14 maart 2010 om 21:35 Reden: Typefoutje |
| | |
| | #40 (permalink) |
| Sja, daar zijn er meer van heb ik hier op het forum gezien. Maar om even te antwoorden, ha, andere Zeeuws-Vlaamse vlieger!
__________________ Tamiya TNS-T18 RevStorm, TT Outlaw OBL, Graupner Hydropower G1...en toch weer een Calmato. |
| | |
| | #42 (permalink) | |
| Citaat:
Doorwerken dus!
__________________ Tamiya TNS-T18 RevStorm, TT Outlaw OBL, Graupner Hydropower G1...en toch weer een Calmato. | |
| | |
| | #44 (permalink) |
| ook al kennis aan het maken zie ik.wellicht kunnen we zelfs eens met z'n drieen gaan vliegen.
| | |
| | #45 (permalink) | |
| Citaat:
__________________ Extreme Flight profile Yak 54E,Extreme Flight Extra 58",E-sky LamaV4,Kyosho Calmato,Aeromarine sprintcat,snoopey II.cmp Zero,Freewing F-16, 360 degree vector thrust | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |