![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 6 oktober 2005 Locatie: terneuzen
|
ik ben van plan om te gaan watervliegen met mijn oude calmato aangezien er erg veel water is in zeeuws-vlaanderen met deze calmato heb ik nog leren vliegen en we hebben samen dus erg veel meegemaakt.als eerbetoon aan mijn oude makker wil ik hem eens goed opknappen en uitrusten met drijvers om hem te leren zwemmen. ik denk dat het wel een succes gaat worden want ik kan erg goed met mijn calmato overweg hier alvast een paar foto's van mijn beste vriend met zijn nieuwe drijvers, ![]()
__________________ Extreme Flight profile Yak 54E,Extreme Flight Extra 58",E-sky LamaV4,Kyosho Calmato,Aeromarine sprintcat,snoopey II.cmp Zero,Freewing F-16, 360 degree vector thrust Laatst gewijzigd door drestar; 12 april 2010 om 22:41 |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 8 maart 2008 Locatie: zeeuws-vlaanderen Leeftijd: 49
|
Ha Andre. Mooi man, wanneer zijn we weg? Gisteren nog weeste watervliegen en van middag ook nog eens en toen deed ie piepke duik Gelukkig geen water binnen, het was nog zout ook! Ga je er een roer aan maken, ik mis dat heel erg, het is net een dweil. |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Lid sinds: 8 maart 2008 Locatie: zeeuws-vlaanderen Leeftijd: 49
| Citaat:
| |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Citaat:
binnen kort op de otheense kreek in terneuzen en niet te veel laten duiken he, is slecht voor zijn gezondheid.toch zeker in zout water.. en je kunt het misschien niet goed zien maar mijn drijvers zijn al reeds voorzien van maar liefst twee roeren
__________________ Extreme Flight profile Yak 54E,Extreme Flight Extra 58",E-sky LamaV4,Kyosho Calmato,Aeromarine sprintcat,snoopey II.cmp Zero,Freewing F-16, 360 degree vector thrust | |
| | |
| | #6 (permalink) |
| ja zeg dat wel.maar ik ga eerst de drijvers eronder zetten en proberen te vliegen voor hij een nieuwe jas krijgt ook moet het richtingsroer van nieuwe scarnieren worden voorzien want die heb ik kapot geschopt toen ik een keer ruzie met hem had
__________________ Extreme Flight profile Yak 54E,Extreme Flight Extra 58",E-sky LamaV4,Kyosho Calmato,Aeromarine sprintcat,snoopey II.cmp Zero,Freewing F-16, 360 degree vector thrust |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 10 oktober 2002 Locatie: Huizen, BosModelAir basis Leeftijd: 36
|
2 roeren nog wel, hou die maar klein anders kan die wel eens gaan zwalken. We zien je de 17e april ook wel verschijnen
__________________ Zie al onze modelvliegtuigen op: BosModelAir |
| | |
| | #9 (permalink) |
| ja misschien wel de roeren zijn wel klein zoals berto zegt ik moet het gewoon even gaan testen en 17 april lijkt mij erg leuk om te water te gaan
__________________ Extreme Flight profile Yak 54E,Extreme Flight Extra 58",E-sky LamaV4,Kyosho Calmato,Aeromarine sprintcat,snoopey II.cmp Zero,Freewing F-16, 360 degree vector thrust |
| | |
| | #11 (permalink) |
| ja het is de bedoeling om alles opnieuw te bespannen.welke kleur weet ik nog niet.maar eerst moet hij weer gaan vliegen.dus tot aan die tijd houd de plakband de folie nog wel bij elkaar.(al jaren trouwens)
| | |
| | #13 (permalink) |
|
haha word dat je nieuwe vliegbasis op het water
| | |
| | #15 (permalink) |
| ja ja,is erg makkelijk zonet nog even het richtingsroer met roze zep gelijmt ik had gelukkig nog ca scharnieren liggen ![]() ![]() en als eindresultaat
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |