![]() |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 27 augustus 2009 Locatie: Lelystad Leeftijd: 57
|
Hoi Gerard, Kijk eens bij modelbouwshop Flevoland linkje is : Scheepsrompen / Ship Hulls | ModelbouwShopFlevoland Ook bij SMB rompen kun je kijken. Scheepsmodelbouw Succes, Cees |
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Banned Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 17 augustus 2004 Leeftijd: 78
| Citaat:
mvg Frederik | |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Lid sinds: 7 juli 2009 Locatie: vlijmen Leeftijd: 42
| Citaat:
Helaas klopt dat, ik heb daar al gekeken en er is niets bij wat maar enigzins in de richting komt,dus we gaan nog maar verder zoeken gr gerard Laatst gewijzigd door gvshipping; 6 maart 2010 om 17:46 | |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Citaat: Ja dat komt al meer in de richting ,de verschansing kan ik zelf wel in orde krijgen gaat meer om het onderwaterschip,ik heb op www.hassemodell.de ook nog wel iets gezien in ieder geval bedankt. gr gerard | |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Banned Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 17 augustus 2004 Leeftijd: 78
|
Je moet eens even bij de m b v a kijken daar staat het casco wat jij zoekt Die hadden gisteren een feestje geloof ik en daar stond dus zo.n echte binnenvaart Sleepboot Misschien kan je daar wel het spanten plan opvragen bij degeen die deze heeft gebouwd mvg Frederik Laatst gewijzigd door F.van.Gent; 7 maart 2010 om 09:53 |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Lid sinds: 27 december 2005 Locatie: Nieuwerkerk aan den IJssel Leeftijd: 52
|
Hoi Gerard, Mocht je geen casco vinden. Kijk eens in het tekeningarchief van de NVM en zoek op riviersleepboot. Moet je wel zelf aan de slag, maar komt heel dicht in de buurt van jouw foto. Heb er zelf ook ooit een gebouwd. Han
__________________ Facta non Verba: In het water: riviersleper Dickie, Op de helling: Onderzeebootjager Rotterdam, Op de testbank: Multiplexers, Servoregelaars, ESC, etc... |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Lid sinds: 7 januari 2005 Locatie: Voorst Leeftijd: 39
|
Hallo Gerard, Ik heb de plannen van dit schip. Stuur maar een pb als je ze hebben wilt. Groeten, Marco.
__________________ Don't go where the path may lead, but go where is no path and leave a trail. |
| | |
| | #11 (permalink) |
|
Ik heb succes gehad met mijn zoekactie ,via een van de reacties ,ben ik bij het noordelijk scheepvaartmuseum terecht gekomen en wat schets mijn verbazing volgende tekeningen nog aanwezig . algemeen plan, 1:20, afmeting 65 x 90 cm, 9 euro lijnenplan + spantenlijst, 1: 20, afm: 45 x 150 cm, 9 euro constructieplan 1:20 afm: 65 x 115 cm, 10,50 euro achtersteven en roer 1: 10 afm: 35 x 40 cm, 4,5 euro hoop dat het dan de goede boot is en dan maar kijken of ik er wat mee kan,heb hier totaal geen ervaring mee,maar heb nog een project wat ik nog eerst af moet maken(restauratie Happy Hunter) en daarna gaan we eens verder kijken Oja hier is link voor als iemand ook nog tekeningen zoek www.noordelijkscheepvaartmuseum.nl dan naar onderzoek dan naar scheepsbouwtekeningen bedankt voor de reakties gr gerard Laatst gewijzigd door gvshipping; 18 maart 2010 om 19:26 |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Lid sinds: 24 maart 2003 Locatie: Hengelo (ov) Leeftijd: 50
|
Ik snap wat je bedoelt Frederik. Gerard: heb je ook een afbeelding van het schip? Ik zag op de site dat er een archief is, maar zag er verder geen tekeningen lijst. Wim
__________________ Deze plank op deze plank, en zo bouw ik naar boven (Vrij naar Ome Willem) Footy NED61 - Team Duff Beer - Team Puma - Team ??? - Jawel! Wim nu ook op Flickr! |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |