![]() |
| | #16 (permalink) |
| Lid sinds: 1 juli 2010 Locatie: Roosendaal
|
@ Jessy: Bedankt voor de info, Ik wil een catamaran idee maken met PVC (om te beginnen, dan sparen en denken hoe ik zoiets kan maken met polyester.) @ Hanskez: Ik weet dat ze er al vanaf 400 euro zijn, maar die voldoen niet aan mijn eisen (A) Ik wil een voerbak die ik rustig aan legen, alle voerboten in die prijsklasse droppen de bakken ineens. |
| | |
| | #17 (permalink) |
| Lid sinds: 13 september 2004 Locatie: Tilburg Leeftijd: 41
|
waarom moet de bak langzaam open gaan? hier leuke link http://www.karperwereld.nl/artikel/voerboot.php
__________________ Xray nt1 2009 ec, xray XII link, xerun 120a 1s, lrp X11, novarossi 12-3sct, pico evo4, mp blizzard 800 watt, valenta triagle, graupner mx16s, sanwa m11, Xray T2-009. |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Lid sinds: 13 september 2004 Locatie: Tilburg Leeftijd: 41
|
ook al gaat de bak in eens open ligt je voer toch verspreid over een ,5 vierkante meter. op elk water staat stroming en niet elk soort voor heeft dezelfde weerstand. dus valt het goed uit elkaar. ik ben zelf fanatiek karper visser. en heb ook eens gekeken als de boot lost hoe dat neerkomt op de bodem. waaiert echt uit. en ik wil dat mijn aas op mijn voerstek ligt liefst onder, dan ligt de draad ook niet zichtbaar
__________________ Xray nt1 2009 ec, xray XII link, xerun 120a 1s, lrp X11, novarossi 12-3sct, pico evo4, mp blizzard 800 watt, valenta triagle, graupner mx16s, sanwa m11, Xray T2-009. |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Lid sinds: 1 juli 2010 Locatie: Roosendaal
|
Het gaat wel uit elkaar, alleen niet genoeg, ik vis vaak op grote meren, dan wil ik een voerstek van 10 m(2) hebben, dat is eigenlijk alleen te doen als de bak rustig open valt. Maar weer on-topic, dit is wat ik wil helaas.
|
| | |
| | #21 (permalink) |
| Lid sinds: 4 juli 2007
|
waarom sparen? maak het in 1 keer goed met pvc hoeft toch niet persé met polyester hier mijn project waar ik mee bezig ben: ![]() ![]() ![]() hier komen 2x robbe motoren in met 60mm raboush schroeven met 2 regelaars en een 8 kanaals zender van Graupner mc-14. dus geen roer Jessy
__________________ ach ja wat woje dan kloete Laatst gewijzigd door jessy; 4 juli 2010 om 14:24 |
| | |
| | #22 (permalink) |
| Lid sinds: 28 januari 2008 Locatie: aerdenhout Leeftijd: 18
|
uhh geen foto zichtbaar
__________________ Werf: Smit Lloyd 107 Website:http://tamiyashop.kixtart.ws/Webwink...ginpagina.html |
| | |
| | #27 (permalink) |
| Lid sinds: 4 juli 2007
|
MMMM Ik moet mijn zender nog goed bestuderen ik wil eigenlijk met 1 stick alles kunnen doen vooruit/achteruit links/rechts. volgens mij moet dit wel kunnen, de voerbakken werken al perfect. heb al wat voerboten gemaakt, maar de volgende ga ik van polyester maken. misschien net zo'n 1 als ik nu maak maar dan van polyester. laat maar's wat zien als je ermee bezig bent. Jessy
__________________ ach ja wat woje dan kloete |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |