![]() |
| | #16 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 11 juli 2009 Locatie: spaarndam
|
Na 7 jaar bouwen is dit het resultaat,alles is perfect. Maar nog niet klaar Giel denkt nog 2 jaar nodig te hebben om het geheel af te maken sucses. Grt Rob. |
| | |
| | #22 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 31 januari 2010 Locatie: zuid holland Leeftijd: 48
|
Heel mooi schip. Wil je nog wat vertellen over wat er allemaal aangestuurd wordt en met welke zender je dat doet? Ik ben zelf op zoek naar een 28 kanalen besturing.
__________________ Op de werf: onderlosser ; Stoombaggermolen uit 1932 ; Stoomsleepboot ; verre toekomst ; droom ; tussendoortje? Leer van andermans fouten, je wordt niet oud genoeg om ze allemaal zelf te maken! |
| | |
| | #24 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 31 januari 2010 Locatie: zuid holland Leeftijd: 48
|
Bedankt Rob, ik wacht het wel af.
__________________ Op de werf: onderlosser ; Stoombaggermolen uit 1932 ; Stoomsleepboot ; verre toekomst ; droom ; tussendoortje? Leer van andermans fouten, je wordt niet oud genoeg om ze allemaal zelf te maken! |
| | |
| | #25 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 11 juli 2009 Locatie: spaarndam
|
Hoi Baggerraar. De stad Adam heeft een F16 zender 1 extra schakelaar voor de boegschroef,Verder een duostik om het brassen te bedienen. De anderen funktie"s zijn om te varen en roer. Grt Rob. |
| | |
| | #26 (permalink) |
|
Bedankt voor de info Rob,klinkt voor mij niet schokkend. Maar lijkt me voor anderen al uitgebreid genoeg.
| | |
| | #27 (permalink) |
| Lid sinds: 18 februari 2005 Locatie: Rijen, NL Leeftijd: 21
|
Zo, ik vind 'm net als de andere aanwezigen werkelijk prachtig! Je moet er ook maar op komen, en het kunnen uitvoeren.. zo een mooi schip RC maken!!
__________________ Bovenstaande post is uitgebracht onder de by-nc-nd 3.0 NL licentie. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |