![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 8 augustus 2006 Locatie: rotterdam Leeftijd: 21
|
hallo, ik heb dickie sleepboot. ben nu aan het ombouwen. ik heb nu een zender en ontvanger gekocht bij conrad 3 kanaals. en ik heb een nieuwe roer servo gekocht. het enigste wat ik nu heb laten zitten is de motor en daar zit mij vraag. uit die motor komt alleen een zwart en rood draadje. Hoe moet ik de motor nu aan sluiten op de ontvanger?wat moet er nog tussen? accu's hoemoet ik de accu's er tussen krijgen waar moeten die tussen? alvast heel erg badankt |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 21 augustus 2009 Leeftijd: 15
|
Je hebt voor tussen de motor nog een regelaar nodig. welke weet ik niet precies, want ik ben een on roader.. Maarja, de eerste hulp is er:P
__________________ M.v.g. Marcel Warrink TOP Photon Tamiya DF-03 Bionic Batteries Spektrum |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 11 juni 2008 Locatie: Petten Leeftijd: 21
|
Jasper, Je kan volgens mijn gewoon een simpele standaart regelaar bestellen op conrad!! Bestel nr: 228300 - 89 Succes met de ombouw van de Dickie! Laat me wel weten wat je ervaringen zijn want ik ben wel benieuwd naar deze sleper.
__________________ Gr, Koen Geniet! Maar drink met mate! |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 14 januari 2009 Locatie: Helenaveen Leeftijd: 16
|
de zwart(-) en rode(+) sluit je aan op de regelaar...ook daar zitten de - en plus op... verder doe je een stekker (net als op je servo) in de ontvanger. Dan heb je nog een - en + voor de accu. je ziet het wel als je hem binnen hept
__________________ traxxas slash 2.4ghz- ultimate 14 plus - skyraider - blueangel - tamiya DT-02 - nimhpacks - 3x ZIPPY Flightmax 4000mAh lipo - ezrun 5.5T combo - en nog een hoop zooi...... |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 17 augustus 2004 Leeftijd: 78
| Citaat:
![]() Je lult een beetje uit je nek hoor Je heb geen tweemaal rood en zwart Je heb eenmaal rood en zwart dat is de akku aansluiting En voor de motor heb je andere kleuren Dat kan tweemaal wit zijn oid ook wit en blau mvg Fredeik zie foto
__________________ Het leven is kort 14 Jaar dus mvg Frederik | |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Lid sinds: 30 april 2002 Locatie: poeldijk gem:_Westland Leeftijd: 32
| Snelheidsregelaar Truck-60WP JR - Regelaars voor trucks - Conrad Electronic deze heeft wel 2x rood 2xzwart
__________________ Een rommelige werkplaats is het kenmerk van een genie! |
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Citaat:
__________________ Het leven is kort 14 Jaar dus mvg Frederik | |
| | |
| | #11 (permalink) |
|
@ F.van.Gent: een beetje rusig hoor..... er zijn genoeg regelaars die dat wel hebben... Maar je hebt gelijk want meestal zijn de motor draden geel en blauw... maar om hier over te gaan praten is wel een beetje overdreven,Trouwens bij de meeste regelaars zit ook een handleiding...
__________________ traxxas slash 2.4ghz- ultimate 14 plus - skyraider - blueangel - tamiya DT-02 - nimhpacks - 3x ZIPPY Flightmax 4000mAh lipo - ezrun 5.5T combo - en nog een hoop zooi...... |
| | |
| | #12 (permalink) |
|
| | |
| | #13 (permalink) |
| F.van.Gent: een beetje rusig hoor..... ... Maar je hebt gelijk want meestal zijn de motor draden geel en blauw... maar om hier over te gaan praten is wel een beetje overdreven, Ik wilde alleen maar duidelijk maken als je de motordraden aan de akku doed Dan is je regelaar naar de eeuwige jachtvelden hoor ![]() ![]() Als je dat overdreven vind dan weet ik het niet meer Dus blaas de boel maar op zou ik zeggen ![]() ![]() mvg Frederik
__________________ Het leven is kort 14 Jaar dus mvg Frederik |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |