![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 8 augustus 2006 Locatie: rotterdam Leeftijd: 21
|
hallo, ik ben bezig met mijn dickie sleepboot. waarvoor ik een 3 kanaals zender en ontvanger,en een nieuwe roer servo heb gekocht. ondertussen heb ik nu het roer al aangesloten en werkt perfect. de regelaar voor de motor is nu uitverkocht bij conrad,dus nog even wachten. maar nu heb ik ook een pomp die ik wil aan sluiten, maar wat moet daar allemaal tussen? ik wil hem op kanaal 3 hebben. gr jasperr |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 4 januari 2009 Locatie: Gilze Leeftijd: 26
|
Hey Als je zoiets tussen de + draad zet kan je aan en uit schakelen via je zender! HobbyKing Online R/C Hobby Store : Turnigy Receiver Controlled Switch Groeten
__________________ >> Ossekopf Divisie! << |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 13 september 2004 Locatie: Tilburg Leeftijd: 41
|
hoi tussen de plus zou ik hem niet zetten, dat zet je hem in serie. als je de link volgt die markjuhh geeft staat er ook een tab-blad met files, daar staat een schematje van glowdriver, het onderdeel relais is dan jou pomp alleen dan met de plus en min aangesloten links. rechts vergeten. http://www.hobbyking.com/hobbyking/s...30X7478X39.png mvg Hans
__________________ Xray nt1 2009 ec, xray XII link, xerun 120a 1s, lrp X11, novarossi 12-3sct, pico evo4, mp blizzard 800 watt, valenta triagle, graupner mx16s, sanwa m11, Xray T2-009. |
| | |
| | #4 (permalink) |
|
Ik zeg het misschien verkeerd, maar het komt op hetzelfde neer als het plaatje waar jij naar linkt
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 8 augustus 2006 Locatie: rotterdam Leeftijd: 21
|
okeej, in iedergeval bedankt voor de moeite. maar ik snap er nu nog niks van. ik vind het handiger las er gezegd word van pomp tot aan het eind. des noods gewoon een tekening (bedradinsschema)
|
| | |
| | #6 (permalink) |
|
| | |
| | #8 (permalink) |
|
BEC = Battery Elimination Circuit Dit zit meestal op je snelheidsregelaar (ESC) om je ontvanger van stroom te voorzien. Dit in plaats van 4 losse AA batterijen.
| | |
| | #10 (permalink) |
|
juist niet, de + komt rechtstreeks van de accu, gaat dan naar de switch, en vervolgens naar de pomp. Vanaf de pomp gaat hij terug naar de - op de accu.
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |