![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 13 juli 2005 Locatie: voorhout Leeftijd: 23
|
Kwam dit tegen op het rc groups forum: Billing boats new offshore tug "Fairmount Alpine" - RC Groups Een bouwmodel van billing boats op schaal 1:75 van de fairmount Alpine. ![]() Ziet er uit als een leuk model, lekker groot en een opvallende verschijning op het water. En heel veel mogelijkheden voor extra functies. Gr robin
__________________ the difference between men and boys is the price of their toys |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 7 oktober 2007 Locatie: Zandvoort Leeftijd: 19
|
Alleen is de schaal 1:75 een beetje jammer. Valt een beetje buiten de andere modellen, behalve de Smit Rotterdam dan. Verder is het zeker een gaaf model, maar doe mij maar 1:50.
__________________ Varend Maasbank (1:50). In aanbouw Smit Elbe (1:50), Smit New York (1:50) Lid Vaargroep VicWijs |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 13 juli 2005 Locatie: voorhout Leeftijd: 23
|
@ bart, Tja voordeel van 1:75 is dat wel wat handzamer is, en vooral voor billing boats ook goedkoper om dit model op de markt te zetten. @j.v.d.lugt, Er staat op verschillende sites eind oktober van dit jaar. Bij verder zoeken las ik ook dat billing boats een model van het volgende schip uit gaat brengen: ![]() Hier heb ik nog niet echt een release datum van gezien. Wel een ontzettend mooi schip, heb het zusterschip zien liggen in Brest. Wat een uitstraling. Gr robin
__________________ the difference between men and boys is the price of their toys |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 11 april 2010 Locatie: ljouwert (voor niet friesen Leeuwarden) Leeftijd: 13
|
maar is het dan de opvolger van de Smit Rotterdam en dan alle twee in 1:75 Niels (die er stiekem voor gaat sparen als ze op de markt komen)
__________________ Ik bouw het eerst tien keer in mijn hoofd, dan bouw ik hem in het echt... en dan past het niet |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 14 januari 2009 Locatie: Kapelle Leeftijd: 15
|
Het ziet er allemaal goed uit!!! Schitterende schepen Gr. David
__________________ In het dok:loodsboot De Maris II en sleepboot De Banckert Mijn modelbouwboten: www.Davidsmodelbouwsite.webs.com |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 29 september 2010 Leeftijd: 33
|
Dat is wel een super gaaf model, toffe kleuren. Ik was al erg aant zoeken naar wel schip ik zal aan schaffen, de "Smit Rotterdam" of de "Happy Hunter". Maar ik denk dat ik me keuze al heb gemaakt. Ze is erg cool. Iemand enig idee wat BB met de prijzen doet van nieuwe uitgebrachte modellen? Of als die prijs bekend is, dan blijft het ook die prijs. Mvg Edwin. |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Lid sinds: 14 januari 2009 Locatie: Kapelle Leeftijd: 15
|
Op deze site staat ze voor 2568 Deense kronen... Fairmount Alpine Dat is volgens mij 344,46 Euro(ff snel omgerekend) Gr. David
__________________ In het dok:loodsboot De Maris II en sleepboot De Banckert Mijn modelbouwboten: www.Davidsmodelbouwsite.webs.com |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Lid sinds: 28 januari 2008 Locatie: aerdenhout Leeftijd: 18
|
tekeningen vergroten naar 1:50 en je kan de goede schaal bouwen bart!
__________________ Werf: Smit Lloyd 107 Website:http://tamiyashop.kixtart.ws/Webwink...ginpagina.html |
| | |
| | #11 (permalink) |
|
Ja dat weet ik, maar ik heb voorlopig nog wel genoeg te doen dacht ik zo...
__________________ Varend Maasbank (1:50). In aanbouw Smit Elbe (1:50), Smit New York (1:50) Lid Vaargroep VicWijs |
| | |
| | #13 (permalink) |
|
Het is een houten romp, lees de pagina waar Robin de link van geeft maar door.
__________________ Varend Maasbank (1:50). In aanbouw Smit Elbe (1:50), Smit New York (1:50) Lid Vaargroep VicWijs Laatst gewijzigd door Bart Cornet; 21 oktober 2010 om 15:32 |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Lid sinds: 28 januari 2008 Locatie: aerdenhout Leeftijd: 18
|
@bart, Voor op de stapel! Gr
__________________ Werf: Smit Lloyd 107 Website:http://tamiyashop.kixtart.ws/Webwink...ginpagina.html |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Lid sinds: 24 juni 2008 Locatie: Lemmer Leeftijd: 18
|
Het komt alle twee niet eens in de buurt van de Smit Rotterdam (vind ik) qua uitstraling etc etc. Verder zijn ze welkom als pakket natuurlijk!! Gr. Jeroen
__________________ Druk bezig met de Smit Hunter, en Alina De Springer + bakje op laag pitje Mvg Jeroen |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |