![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #31 (permalink) |
| Lid sinds: 27 augustus 2003 Locatie: As,België Leeftijd: 55
|
hallo koen dus zoals in mijn eerste posting heb je de as het roer en de motor nodig voor je het dek er op gaat zetten ingeval het een boot wordt met twee assen heb je twee assen en twee roeren nodig met 1 motor kan je alle twee je assen uitlijnen en kan je later de tweede er bij kopen dan hoef je deze alleen nog maar aan de motorspant vast te schroeven gr raf
__________________ "I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best." |
| | |
| | #33 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl | Citaat:
Romp en opbouw zijn één geheel. Zal je samen moeten ontwerpen.
__________________ "Degene die ver voor de muziek uitloopt, vindt het orkest waardeloos." | |
| | |
| | #35 (permalink) |
| Lid sinds: 18 februari 2010 Locatie: Amsterdam Leeftijd: 40
|
Zou eerst de romp maken, werkt gewoon makkelijker. je dek op maat maken is iets simpeler dan een romp.
__________________ Als je van je hobby je werk maakt, dan werk je heel de dag. http://www.modelbouwforum.nl/forums/...asabi-900.html |
| | |
| | #37 (permalink) |
| Lid sinds: 19 januari 2004 Locatie: Bavikhove
|
Goed idee Koen,en indien je zuiver werkt en een beetje alles goed bestudeerd,kun je de assen ed ook nadien makkelijk inbouwen. De openingen en verstevigingen hiervoor,kun je nu ook inbouwen zonder dat je de onderdelen echt moet in bezit hebben. We volgen. |
| | |
| | #39 (permalink) |
| Lid sinds: 21 mei 2005
|
sparen voor de techniek zou ik ook doen moest ik van jou zijn (met techniek bedoel je dan wss Servokeuze, regelaar, etc?) ....fotokes zijn altijd welkom want ik vind het een tof project!!!
__________________ varend: Jocelyn, Elke, Dolly. In aanbouw: Sydney Star, Neptun, London, Najade |
| | |
| | #40 (permalink) |
| Lid sinds: 6 juni 2011 Leeftijd: 15
| |
| | |
| | #41 (permalink) |
| Lid sinds: 18 april 2010 Locatie: Rotterdam-Ommoord Leeftijd: 34
|
Kijk, het begin is er! Als ik jouw was zou ik de deuren beitsen in die donkere kleur of anders een aantal keer in de doorzichtige lak zetten. Ziet er al goed uit, ga zo door!! Groet, Mark
__________________ Varend: RC Zwaan/US Coast Goard Werf: Buchhorn Planning: Waterboot Viking |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |