![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #155 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 31 januari 2010 Locatie: zuid holland Leeftijd: 48
|
Ik hoop dat die bobbels op de roeren nog zink-grijs worden, want zo werken die anodes niet.
__________________ Op de werf: onderlosser ; Stoombaggermolen uit 1932 ; Stoomsleepboot ; verre toekomst ; droom ; tussendoortje? Leer van andermans fouten, je wordt niet oud genoeg om ze allemaal zelf te maken! |
| | |
| | #157 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 31 januari 2010 Locatie: zuid holland Leeftijd: 48
|
Vanmorgen "je" kraan nog in werking gezien in Oostende bij dat windmolen project.(op youtube, niet terplaatse) Blijft indrukwekkend.
__________________ Op de werf: onderlosser ; Stoombaggermolen uit 1932 ; Stoomsleepboot ; verre toekomst ; droom ; tussendoortje? Leer van andermans fouten, je wordt niet oud genoeg om ze allemaal zelf te maken! |
| | |
| | #159 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl |
Rob dat zie met meer modellen, regelmatig kom je nu de Bismarck, Verputchi en waarschijnlijk straks de Victory. en zo gaat dat ook met deze schepen lijkt zo mooi en eenvoudig, maar zonder goed gereedschap zal het echt niet meevallen om dit soort boten te bouwen.
__________________ Fact et Spera lid MBV Neptunus |
| | |
| | #160 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 17 augustus 2004 Leeftijd: 78
| Citaat:
mvg Frederik
__________________ Het leven is kort 14 Jaar dus mvg Frederik | |
| | |
| | #162 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 17 juli 2011 Locatie: Limbabwe Heerlen Leeftijd: 36
|
Ja mannen het is ff een poosje stil geweest. Ik ben nogal druk met andere dingen bezig geweest. Ik heb gelukkig de bouw weer opgepakt. Ik heb de romp bijna helemaal dicht en je kent het wel.. soms staat het ff tegen en dan doe je wat anders aan de bouw.. Ik ben dus nu ook een beetje begonnen met messingwerk en koperwerk. Ik ben een beetje bezig geweest met het bouwen van de mast en ben nu ook bezig met de relingen van de totale bovenbouw. Ik moet snel weer foto's gaan maken en weer posten hier.. Helaas is mijn foto opslag op mijnalbum verlopen, waardoor ale foto's nu niet meer hier te zien zijn. Ik ga snel weer een nieuwe maken en dan zullen er spoedig weer een paar foto's gaan volgen. Ik heb er al een heel werk aan gehad om weer een beetje bij te lezen hier hahaha Groeten Arjan
__________________ Fairmount Alpine 2 meter en Fairmount Alpine 1 meter. Beide op de werf. De foto's |
| | |
| | #163 (permalink) |
| Lid sinds: 29 augustus 2009 Locatie: Goes Leeftijd: 32
|
Hey Kerel.. Welcome back..... Je zou je foto's in het foto album kunnen uploaden van het forum, moet je aan Robert vragen of je een grotere album krijgt.. Maar vindt het fijn dat je weer terug bent.. miste je
__________________ Op dok : SL 109 , Op de werf : ITC Bluster, Planning ITC ?????? Aliquando et insanire iucundum est |
| | |
| | #164 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 17 augustus 2004 Leeftijd: 78
| Citaat:
Denk als dat u in de war bent met iemand anders mvg Frederik
__________________ Het leven is kort 14 Jaar dus mvg Frederik | |
| | |
| | #165 (permalink) | |
| Lid sinds: 29 augustus 2009 Locatie: Goes Leeftijd: 32
| Citaat:
__________________ Op dok : SL 109 , Op de werf : ITC Bluster, Planning ITC ?????? Aliquando et insanire iucundum est | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |