![]() |
| | #196 (permalink) | |
| Lid sinds: 3 mei 2010 Locatie: Flevoland
| Citaat:
Edit: en degene die deze wilde bouwen kwam ook uit Millingen aan de Rijn, dus misschien is dit wel het vriendje van Lisanne. Ik vraag me nog steeds af of het nu een grap is geweest, dit topic, of dat de topicstarter gewoon enorm heeft onderschat wat voor een immens project zoiets is. In ieder geval toont het fotoalbum van "myren" (degene die dat topic over de Mary Celeste heeft gestart) wel degelijk een schip in aanbouw, en later zelfs op het water.
__________________ ...en toch is buiten vliegen (of varen) eigenlijk veel leuker... Laatst gewijzigd door Indoorvlieger; 18 november 2011 om 18:03 | |
| | |
| | #197 (permalink) |
| Lid sinds: 18 november 2005 Locatie: Den Haag Leeftijd: 39
|
of het nou een hoax is geweest of dat er serieuze plannen waren, vond het toch wel een leerzaam draadje... en ook interessant om de verschillende manieren te bepraten over hoe je iets zou kunnen ballasten...
|
| | |
| | #198 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl |
al zou Lissane wel of niet maken ik ben het met Kuperus eens, er is in ieder geval voldoende ingegaan waarop gebouwd kan worden de naam is trouwens ook al bekend Dokwise Vanguard kiellegging volgende maand en overdracht Oktober volgend jaar
__________________ Fact et Spera lid MBV Neptunus |
| | |
| | #199 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 17 augustus 2004 Leeftijd: 78
|
Was lissane haar vriendje ook niet de PAX aan het bouwen ????????????? Meende als dat dat ook uit Millingen kwam mvg Frederik
__________________ Het leven is kort 14 Jaar dus mvg Frederik Laatst gewijzigd door F.van.Gent; 19 november 2011 om 10:27 |
| | |
| | #200 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl |
Ach Frederik jeugd heeft de toekomst. Victor bouwt nu ook met zijn club een servant. misschien in de toekomst wil de m@illine wel zo'n boot aan hun collectie toevoegen. hier is in ieder geval voldoende ideeën en kennis gepost en daar zullen we het maar bij laten groet Loek
__________________ Fact et Spera lid MBV Neptunus |
| | |
| | #201 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 17 augustus 2004 Leeftijd: 78
| Citaat:
Het laatste bericht van de Pax Ongeveer April 2011 En geen vriendje van Lissane Deze kwam uit apeldoorn meende ik mvg Frederik
__________________ Het leven is kort 14 Jaar dus mvg Frederik Laatst gewijzigd door F.van.Gent; 19 november 2011 om 11:11 | |
| | |
| | #203 (permalink) |
| Lid sinds: 1 augustus 2011 Locatie: Eemshaven Leeftijd: 27
|
Zo wat een project. En wat een grote bak. Bedoel. Wie begint er hier op de forum met een schip te bouwen 1:1 Heb nog wel paar tekeningen liggen van reddingsboten. Maar een Hermann Marwede (DGzRS) van 46 meter gaat hem toch niet worden. Daar is mijn hobby kamer / achter tuin toch even iets te klein voor. Lisanne laat je niet gek maken. Waar een wil is, is een weg. Maar moet iedereen wel gelijk geven. Het is geen beginner klus. Ook heb je veel hulp. Een maandje word het niet. Mijn Kristin Schepers staat ook al een jaartje op de werf. En die word static en is maar 1,40 meter. Maar lange nog niet af. |
| | |
| | #204 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 17 juli 2011 Locatie: Limbabwe Heerlen Leeftijd: 36
|
Ik zei in het begin al..(half jaar gelee)...... Geen foto's en ook niet eens iets van proefstukken wat geshowed word. Ik heb meer het gevoel dat dit alles gewoon bravour is geweest en dat er gewoon niets van gebakken word. Duidelijk geen Piet Hein!
__________________ Fairmount Alpine 2 meter en Fairmount Alpine 1 meter. Beide op de werf. De foto's |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |