![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 28 juli 2011 Leeftijd: 41
|
hoi bouwers, ben sinds kort aan de smit rotterdam begonnen , heb deze bouwdoos gekregen met de nodige gebreken. de bouwplannen heb ik via internet gevonden , maar ben nog opzoek naar deftige ( gedetaileerde ) tekeningen ivm met de kleuren. wil hem zo natuurgetrouw bouwen. indien mogelijk zou ik de de desbetreffende kleuren van Tamiya willen gebruiken daar ik van deze nog kleuren in overvloed heb. moet wel zeggen dat dit mijn eerste keer is dat ik een houten schip schip maak , heb wel reeds ervaring met plastic en metaal. heb de boeg reeds voor een deel klaar en zal hier binnenkort foto's van beschikbaar stellen. alvast bedankt voor de hulp alle tips zijn ook welkom |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl |
Dan hier alvast de eerste tip: Op hout zou ik de kleuren van Tamiyaq niet gebruiken. Althans: niet de verf die je normaal op een kunststof model gebruikt.
__________________ "Degene die ver voor de muziek uitloopt, vindt het orkest waardeloos." |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 7 oktober 2007 Locatie: Zandvoort Leeftijd: 19
|
Ik gebruik over het algemeen gewoon spuitbussen van Motip e.d. Voor het kwasten zijn de meeste merken bij de bouwmarkt ook geschikt. Zijdeglans wel te verstaan. Gr, Bart
__________________ Varend Maasbank (1:50). In aanbouw Smit Elbe (1:50), Smit New York (1:50) Lid Vaargroep VicWijs |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 29 augustus 2009 Locatie: Goes Leeftijd: 32
| http://www.modelbouwforum.nl/forums/...ml#post2061375 Deze bedoeld Tom dus, Als je contact met CMP opneemt willen ze je graag helpen met een kleurenstaal,. Grtz Vincent,
__________________ Op dok : SL 109 , Op de werf : ITC Bluster, Planning ITC ?????? Aliquando et insanire iucundum est |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |