![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 28 augustus 2011 Locatie: Dordrecht Leeftijd: 64
|
Hallo mede hobbyisten, Ik ben sinds kort aangemeld op dit forum en wilde me even voorstellen. Ik ben een gepensioneerde scheepsdiesel techneut en houd mij al sinds mijn jonge jaren met hobby's bezig zoals schepen, (stoom) machines, elektronica etc. Tot mijn 17e jaar op de Rijn en binnenvaart doorgebracht bij mij ouders aan boord. In 1965 gestopt met varen en bij een machinefabriek als leerling monteur begonnen en waar ik na 44 jaar! gelukkig van mijn vrije tijd kon gaan genieten. Nog steeds vind ik schepen en machines geweldig interessant op allerlei gebied. Zo, dat was dat! Voor de geďnteresseerden een link naar 3 stuks YouTube filmpjes waarop een en ander te zien is van mijn hobby's. (Dieselgeluid van de Sea Rover is ook zelfbouw en heeft me grijze haren bezorgt !! Kanaal van TheOldskipper - YouTube Enjoy, Grtz, The Old Skipper. |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 31 januari 2010 Locatie: zuid holland Leeftijd: 48
|
Had dan ook gewoon een model MAK er in gezet. haha Welkom.
__________________ Op de werf: onderlosser ; Stoombaggermolen uit 1932 ; Stoomsleepboot ; verre toekomst ; droom ; tussendoortje? Leer van andermans fouten, je wordt niet oud genoeg om ze allemaal zelf te maken! |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 31 januari 2010 Locatie: zuid holland Leeftijd: 48
|
Ik ben daar ook wel eens op de werf geweest als er een klant in het dok lag. Ik meen stolt schepen die toen waren verkocht aan piz. Ik mag die langzaamlopers graag horen, meeste bij ons was MWM en ABC. Geloof dat ik 1 maal een enterprise heb meegemaakt. Bovendien kom ik ook van dat eiland.
__________________ Op de werf: onderlosser ; Stoombaggermolen uit 1932 ; Stoomsleepboot ; verre toekomst ; droom ; tussendoortje? Leer van andermans fouten, je wordt niet oud genoeg om ze allemaal zelf te maken! |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |