![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 21 september 2010 Leeftijd: 18
|
hallo ik ben mark en woon in ijmuiden en ben nieuw op het forum ik ben gek van boten en zit ook op scouting nannie van de wiele en mijn opa hat een vissersboot al oud en ik mocht hem hebben en ik heb alles er af gehaald en ben bezig met rc temaken maar ik heb wat help nodig met servo zender etc kan iemand mij tips geven een link van een site enzo bedankt voor de hulp |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 13 september 2004 Locatie: Tilburg Leeftijd: 41
|
wat voor help heb je nodig. wat wil je weten? mvg hans
__________________ Xray nt1 2009 ec, xray XII link, xerun 120a 1s, lrp X11, novarossi 12-3sct, pico evo4, mp blizzard 800 watt, valenta triagle, graupner mx16s, sanwa m11, Xray T2-009. |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 13 september 2004 Locatie: Tilburg Leeftijd: 41
|
hoe groot is de boot? heb je al een snelheidsregelaar en een motor met as en schroef? wat is je budget?
__________________ Xray nt1 2009 ec, xray XII link, xerun 120a 1s, lrp X11, novarossi 12-3sct, pico evo4, mp blizzard 800 watt, valenta triagle, graupner mx16s, sanwa m11, Xray T2-009. |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 8 januari 2006
|
Jep, alleen de boot. vissersboot, wat voor soort vissersboot. Hoe groot is de boot, afmetingen? Sturen: dus servo voor roer(en) Aandrijving: motor, regelaar. (enkel/dubbel schroefs boot)? Met of zonder boegschroef? Accu´s, zender en ontvanger? Geef eerst wat meer informatie, dan is het antwoorden ook makkelijker. Dit trekken om informatie om jou te kunnen beantwoorden is vermoeiend, of te wel omschrijf wat beter je vraag, zodat je ook zinvolle antwoorden kunt krijgen. |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Lid sinds: 3 mei 2010 Locatie: Flevoland
|
Eerst maar eens even je plaatjes verkleind (4 MB per foto is wel een beetje overkill) en zichtbaar gemaakt: ![]() Hoe zwaar is de boot? En wat heb je te besteden? Dat moeten we toch echt wel weten voordat we de juiste motor en regelaar erbij kunnen zoeken. Servo volstaat meestal een standaard exemplaar, dus die je vaak bij een zenderset meegeleverd krijgt. Heb je eventueel nog een plaatje van de opbouw? Misschien herkennen sommigen dit schip dan wel.
__________________ ...en toch is buiten vliegen (of varen) eigenlijk veel leuker... |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl |
Misschien ook handig als je met je boot bij een vaarclub langs gaat... Dat adviseert makkelijker dan digitaal. In Heemskerk zit Scheepsmodelbouwgroep "IJmond": S.M.G. IJmond Ga daar eens kijken en neem je boot mee.
__________________ "Degene die ver voor de muziek uitloopt, vindt het orkest waardeloos." |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Lid sinds: 30 januari 2012 Locatie: Arnhem Leeftijd: 13
|
je stuurt zo te zien met servo. dan maakt het niet uit welke regelaar je neemt. alleen mag deze niet brushless zijn (omdat je zo te zien borstelmotoren hebt)(brushless is met 3 draadjes). En je zender/ontvanger maakt ook niets uit kijk wel even of deze geschikt is voor boten want sommige zijn speciaal voor heli's ofzo gemaakt. wat wel heel belangrijk is voor je zender/ontvanger is dat die niet op een frequentie van 35 mag zitten (daar staat een forse boette op omdat deze frequentie bedoeld is voor vliegtuigen)
__________________ Het is leuk als je wegvaart... Maar veilig terugkomen is leuker |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |