![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 14 oktober 2011 Locatie: Vancouver Canada
|
Ik ben vaandaag lid geworden. Mijn Nederlanse Taal is niet zo goed. Ik heb vandaag tekeningen ontvongen van NVM Modelbouw voor de sleepboot Afrika. Verleden week besteld en nu all hier! Dit word mijn tweede "scratch built" boot. 1/25 scale dus 120 centimeter. Ik kan niet veel van deze boot vinden, zoals fotos etc. Als iemand mischien er meer van weet zou ik het graag hooren. |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 7 oktober 2006 Locatie: papendrecht Leeftijd: 34
|
Welkom in holland. Hier een link naar een foto en wat informatie. Tugspotters.com Iemand bij ons op de vereniging heeft de amerika gebouwd. Die is volgens mij bijna hetzelfde. Ik zal eens vragen of hij wat informatie heeft. Tugspotters.com |
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Lid sinds: 3 mei 2010 Locatie: Flevoland
| Citaat:
__________________ ...en toch is buiten vliegen (of varen) eigenlijk veel leuker... | |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 15 oktober 2005 Locatie: Oconomowoc, WI USA Leeftijd: 42
|
Piet, Aan dezekantvan het grote water zijn de gekochte kits niet zo mooi als in Europa. De laatste tijd staat het bouwen van mijn kant still. Heb net mijn nieuwe hobby ruimte klaar. Deze wintdr dus lekker bouwen. Gerrald
__________________ Life is too short, so build more! |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 20 februari 2009 Locatie: Barendrecht (NL) Leeftijd: 65
Weblogartikelen: 2 | Citaat:
Hun elektrische gereedschappen van MicoLux lijken soms wel verdacht veel op Proxxon. Groet, Ad Bakker
__________________ Amerigo Vespucci, HMS Victory, Mississippi 1870, ss Rotterdam 1:200 (van scratch) Speciale tekens in je boodschap? - Evenwicht kwijt? - Learning all the time" | |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Lid sinds: 15 oktober 2005 Locatie: Oconomowoc, WI USA Leeftijd: 42
|
Ad, Mikro mark heeft heel leuk gereedschap. Heb er ook al het een en het ander gekocht. Mijn vader die in Papedrecht woont koop er ook geregeld als hij bij mij op vacantie is. Klaas, Wij hier op het forum zijn dol op plaatjes. Plaats er eens een paar Gerrald
__________________ Life is too short, so build more! |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |