![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 2 september 2002 Locatie: Hoek van Holland Leeftijd: 50
|
Hallo, Welke vereniging wil zich opgeven voor de verkiezing voor de organisatie van de Werkschependag 2012?????? Traditie getrouw zal hij ook dit jaar weer op hemelvaartdag zijn. Hopelijk zijn er ook dit jaar weer een aantal verenigingen die de organisatie op zich willen nemen. Wilt u zich opgeven via een PM of via de mail zeeslepers apestaartje mail punt com De afgelopen edities waren een groot succes (vind ik) En ik hoop dat we die traditie voort kunnen zetten. Even voor de nieuwe forumleden de 'spelregels' in het kort. Hopelijk melden een aantal verenigingen zich aan. Dit kan tot 1 december. Vervolgens komt er een draadje aan waarin de verenigingen gepresenteerd worden en waarin gestemd kan worden door ieder forumlid op de vereniging van zijn keuze. Stemmen kan tot en met 31 december. Daarna wordt er aan die vereniging gevraagd of ze inderdaad bereidt zijn de organisatie op zich te nemen. De afgelopen jaren waren we in: Den Haag bij de HMBC Biddinghuizen bij de Vaargroep Flevoland Appingedam bij de vaargroep Ekestein Nieuwegein bij de Vaargroep het Anker Heemskerk bij SMG IJmond Rotterdam bij Modelbootvereniging Neptunus Heemskerk bij SMG IJmond Heemskerk bij SMG IJmond en de laatste was in Biddinghuizen bij de Vaargroep Flevoland Ik ben, zoals gebruikelijk, weer wat laat met dit bericht, maar ik hoop dat het enthousiasme er niet minder op is. Ik wacht in spanning op de aanmeldingen Ciao, Ronald
__________________ PR Lid Vaarteam M@il-Line Homo sapiens non urinat in ventum Laatst gewijzigd door Ronald; 6 november 2011 om 23:08 |
| | |
| | #2 (permalink) |
|
Yesssss Er zijn al twee verenigingen die zich opgegeven hebben. We hebben dus iets te kiezen Ciao, Ronald
__________________ PR Lid Vaarteam M@il-Line Homo sapiens non urinat in ventum |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 23 juni 2002 Locatie: Hoogvliet RT Leeftijd: 39
|
Komt er op de valreep nog een kandidaat?? Beetje competitie kan toch geen kwaad? Groeten, Ron
__________________ Wat lijken ze toch klein op het water.... Varend: Smit Duitsland 1:25, Suzanne playmobil kotter. In aanbouw SD Stingray en Thyssen II ... |
| | |
| | #5 (permalink) |
|
Het wordt de tiende editie, en ik had het toch heeeeeel jammer gevonden als geen enkele vereniging zich had opgegeven. Maar gelukkig zijn er twee verenigingen die het wel willen organiseren. Daar ben ik al heel blij mee. Morgen of overmorgen open ik een poll en dan is het stemmen ciao, Ronald
__________________ PR Lid Vaarteam M@il-Line Homo sapiens non urinat in ventum |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Lid sinds: 19 januari 2011 Leeftijd: 35
|
Vanuit Hoogvliet een 1e impressie van de werkschependag 2012. Foto's zijn allemaal verkleind ivm UMTS verbinding. Vanavond wordt alles in groot formaat geupload. Geniet ze!!! Werkschependag Small - 17 mei 2012 | MijnAlbum - Fotoalbum Gratis Online! Groeten, Marco. |
| | |
| | #10 (permalink) |
|
Deel 2. Zelfde verhaal, verkleinde versies online. Vanavond volgen de groot formaat foto's. Voor de statistieken, de foto's zijn vrij voor gebruik. Werkschependag deel 2 small - 17 mei 2012 | MijnAlbum - Fotoalbum Gratis Online! |
| | |
| | #11 (permalink) |
|
De laatste link Alle foto's op groot formaat, in het online album. Werkschependag 2012 Full size - 17 mei 2012 | MijnAlbum - Fotoalbum Gratis Online! |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Lid sinds: 18 april 2010 Locatie: Rotterdam-Ommoord Leeftijd: 34
|
Het was een zeer geslaagde dag. Veel gezichten leren kennen achter de (forum)namen. Bedankt namens A.M.V.Z. dat we te gast mochten zijn bij deze gezellige vaargroep. Groetjes, Mark
__________________ Varend: RC Zwaan/US Coast Goard Werf: Buchhorn Planning: Waterboot Viking |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Lid sinds: 13 oktober 2005 Locatie: Nieuwegein (Utrecht) Leeftijd: 45
|
Hallo luitjes, Wij zijn vandaag ook geweest in Hoogvliet en het was een erg leuke dag. Het is een hele mooie locatie en alles was prima geregeld. Bij deze willen wij de organisatie dan ook hartelijk bedanken voor de heerlijke vaardag. Ik heb ook nog een filmpje gemaakt, hopelijk vinden jullie het leuk. http://youtu.be/oDFk1_8EQHU Groetjes Marian en Marcel.
__________________ ! ! ! MAAK HAAST WANNEER JE TIJD GENOEG HEBT, DAN HEB JE TIJD OVER WANNEER JE HAAST HEBT ! ! ! Laatst gewijzigd door RT.Magic; 20 mei 2012 om 00:10 Reden: Filmpje toegevoegd |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Lid sinds: 21 december 2010 Locatie: mvs Ariane Leeftijd: 23
|
ziet er erg gezellig uit en veel mooie bouwwerken, jammer dat ik zelf geen tijd had om te komen anders had ik er graag met schip en al bij geweest. maar moest aan de stuurknuppel van de grote boot staan. iedereen een goed weekend toegewenst vanuit rotterdam!
__________________ op de werf: ms Anmares 62 x 6.60 db type Marshal |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |