![]() |
| | #1 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 24 mei 2008 Locatie: Kampen, overijssel Leeftijd: 23
|
hallo allemaal, ik zit net eens op de site van robbe te kijken, maar de happy hunter staat niet meer op de site?!? hebben ze die uit het programma gehaald? |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 9 januari 2008 Locatie: noordwolde(Frl) Leeftijd: 42
|
maar is volgens mij nog via nederlandse modelbouw winkels leverbaar..... even Google... de eerste die ik zag Toemen modelbouw
__________________ fairmount BB Vaargoep De Golf - Oosterwolde (frl) |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 3 mei 2010 Locatie: Flevoland
|
Dat is dan nog onverkochte voorraad, waarschijnlijk. Als ze hem bij Robbe moeten bestellen en hij staat niet meer op de site, kun je het meestal schudden...
__________________ ...en toch is buiten vliegen (of varen) eigenlijk veel leuker... |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 1 november 2010 Locatie: Oldebroek, Gelderland Leeftijd: 42
|
Was ook aan het zoeken geweest maar inderdaad op de site van Robbe niet meer te vinden. Heb trouwens de beslagset bij Tiemen besteld en volgens mij hebben zij de HH nog wel in voorraad.
__________________ Groeten Stefan |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Lid sinds: 3 mei 2010 Locatie: Flevoland
|
Op het moment dat hij inderdaad bij Robbe uit het assortiment gaat, zal hij best nog wel te koop blijven bij diverse winkels.
__________________ ...en toch is buiten vliegen (of varen) eigenlijk veel leuker... |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |