![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| Bekijk resultaten enquête: Welke vereniging mag de WSD 2012 organiseren van jou?? | |||
| M.B.V. Hoogvliet | | 87 | 83,65% |
| M.B.V. Neptunus | | 17 | 16,35% |
| Aantal stemmers: 104. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #77 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 31 januari 2010 Locatie: zuid holland Leeftijd: 48
|
Uuhhh, is dat voor of na 23 juni??
__________________ Op de werf: onderlosser ; Stoombaggermolen uit 1932 ; Stoomsleepboot ; verre toekomst ; droom ; tussendoortje? Leer van andermans fouten, je wordt niet oud genoeg om ze allemaal zelf te maken! |
| | |
| | #79 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 31 januari 2010 Locatie: zuid holland Leeftijd: 48
| Citaat:
__________________ Op de werf: onderlosser ; Stoombaggermolen uit 1932 ; Stoomsleepboot ; verre toekomst ; droom ; tussendoortje? Leer van andermans fouten, je wordt niet oud genoeg om ze allemaal zelf te maken! | |
| | |
| | #81 (permalink) |
|
__________________ Op de werf: onderlosser ; Stoombaggermolen uit 1932 ; Stoomsleepboot ; verre toekomst ; droom ; tussendoortje? Leer van andermans fouten, je wordt niet oud genoeg om ze allemaal zelf te maken! |
| | |
| | #85 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl |
volgens mij is het verschil nog nooit zo groot geweest, toch wil ik de 16 medestanders hartelijk danken voor de steun voor ons cluppie, en hoop ze te zien op 17 Mei te Hoogvliet. MBVH hartelijk gefeliciteerd.
__________________ Fact et Spera lid MBV Neptunus |
| | |
| | #87 (permalink) |
| Lid sinds: 2 september 2002 Locatie: Hoek van Holland Leeftijd: 50
|
Goedemorgen mensen, Laat ik beginnen met iedereen een fantastisch 2012 toe te wensen!!!! Het stemmen is voorbij. Hoogvliet is gekozen door een overgrote meerderheid. Neptunus heel hartelijk dank voor de inschrijving!!!! Ik ben ieder jaar weer heel blij als er verenigingen zijn die het willen organiseren!!!! Maar dan nu de vraag, Hoogvliet jullie zijn verkozen, willen jullie de organisatie van de WSD 2012 op je nemen?? ciao, Ronald
__________________ PR Lid Vaarteam M@il-Line Homo sapiens non urinat in ventum |
| | |
| | #89 (permalink) |
| Lid sinds: 23 juni 2002 Locatie: Hoogvliet RT Leeftijd: 39
|
Beste modelbouwers, Allereerst uiteraard een heel goed, gezond en bouwvol 2012 voor allen!! Als bestuurslid kan ik hierbij bevestigen dat wij de organisatie graag op ons willen nemen. Een dergelijke uitslag verplicht ons om er wat moois van te maken. Wij willen Neptunus zeker bedanken voor hun aanmelding. Zonder verenigingen die iets willen organiseren komen we veel te weinig bij elkaar! Wellicht dat we gezamenlijk iets kunnen doen op deze dag. Zodra wij als vereniging even de koppen bij elkaar hebben gestoken, zullen wij op dit forum een inschrijving starten. Daarin zullen we dan alle informatie zetten die jullie nodig hebben. Rest mij alleen nog om te melden dat wij alle stemmers bedanken en dat wij jullie graag zien op Hemelvaartsdag 17 mei 2012 in "Heerlijkheid" Hoogvliet!! Ron Alders Secretaris MBV Hoogvliet
__________________ Wat lijken ze toch klein op het water.... Varend: Smit Duitsland 1:25, Suzanne playmobil kotter. In aanbouw SD Stingray en Thyssen II ... |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |