![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| Bekijk resultaten enquête: Welke vereniging mag de WSD 2012 organiseren van jou?? | |||
| M.B.V. Hoogvliet | | 87 | 83,65% |
| M.B.V. Neptunus | | 17 | 16,35% |
| Aantal stemmers: 104. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 2 september 2002 Locatie: Hoek van Holland Leeftijd: 50
|
Wat een ongelooflijk lange naam voor gewoon een gezellige dag varen met allemaal werkschepen..... Er zijn twee verenigingen die zich hebben aangemeld. MBV Neptunus en MBV Hoogvliet. Hoogvliet heeft een eigen vaarwater in hoe kan het ook anders Hoogvliet Er is daar een vrij groot vaarwater met stijger en strandje voor echte bergingen, en er is vlakbij het clubhuis een vaarwater waarin ook een haven is aangelegd En Neptunus wil de dag organiseren in de grote vijver vlakbij Ahoy. In 2008 zijn we daar ook te gast geweest en het was een hele gezellige dag, voor foto's moet je even zoeken op werkschependag 2008 Ik wil beide verenigingen uitnodigen om hieronder reclame te maken voor zichzelf (mag ook voor de ander natuurlijk Plaats hier nou geen opmerkingen over dat je ook wil komen of waarom je Rotterdam en Hoogvliet zo ver weg vindt. Dit draadje is alleen voor de verkiezing. Op voorhand wil ik beide verenigingen bedanken voor de moeite om het te willen organiseren!! En dan nu.................. stemmen maar ciao, Ronald P.S. De volgorde in de verkiezing is op alfabet......
__________________ PR Lid Vaarteam M@il-Line Homo sapiens non urinat in ventum Laatst gewijzigd door Ronald; 1 december 2011 om 22:43 |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Moderatorteam Lid sinds: 7 december 2006 Locatie: Amersfoort Leeftijd: 40
|
Ken de locaties niet, kom maar op met de info en vooral de foto's e.d. dan zal ik mijn stem laten gelden. Hoe dan ook leuk dat het andere locaties zijn dan die ik ken. Ga dit volgen!!!
__________________ Mvg, Maarten Flederus ( www.puffin.smugmug.com ) Als er geen rook is, moet er vuur bij! |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 31 januari 2010 Locatie: zuid holland Leeftijd: 48
|
Niet gestemd, ken de lokaties niet.
__________________ Op de werf: onderlosser ; Stoombaggermolen uit 1932 ; Stoomsleepboot ; verre toekomst ; droom ; tussendoortje? Leer van andermans fouten, je wordt niet oud genoeg om ze allemaal zelf te maken! |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 1 december 2009 Locatie: Stellendam Leeftijd: 35
| ![]() Hoop dat Hoogvliet ook eens mag meemaken zoiets moois te organiseren!! Bovenstaande foto is van de openining van de minihaven 10-09-2011 Meer info op onze site www.modelbouwhoogvliet.nl Groeten, Herman |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 7 januari 2006 Locatie: Spijkenisse Leeftijd: 42
|
Heeft ook een stem uitgebracht wat betreft locatie heb ik nog een filmpje onder het stof van WSD 2008 en voor de locatie van Hoogvliet is het even google-en op de heerlijkheid of op de site van de vereniging zelf, lijkt mij niet bijster veel werk ![]() Gr Martin
__________________ Modelbouw macht Spaß |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 31 januari 2010 Locatie: zuid holland Leeftijd: 48
|
Klopt, maar die andere vijver heb ik nog niet gezien.
__________________ Op de werf: onderlosser ; Stoombaggermolen uit 1932 ; Stoomsleepboot ; verre toekomst ; droom ; tussendoortje? Leer van andermans fouten, je wordt niet oud genoeg om ze allemaal zelf te maken! |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Lid sinds: 23 juni 2002 Locatie: Hoogvliet RT Leeftijd: 39
|
Ik zal Model Boten Vereniging Hoogvliet even officieel voorstellen. Al een aantal jaren organiseren wij modelbouwdagen met diverse verenigingen uit de regio. Wij zijn van mening dat dergelijke evenementen te weinig worden georganiseerd. Daarom dragen wij de Modelbouwforumwerkschependag ook een warm hart toe. Wij zijn gevestigd op het park De Heerlijkheid te Hoogvliet. Daar beschikken wij over een 2-tal natuurlijke wateren en we kunnen ons mobiele bassin er ook nog opzetten. Het grootste water is aangelegd in de vorm van Nederland en beschikt over een riante vlonder van 15 x 4 meter. Het water ligt daar 15 cm onder. Makkelijk toegankelijk en speciaal voor de schepen aangelegd. Er is volop ruimte om rondom deze plas te lopen en te varen. Zoals eerder genoemd een strandje om schepen vanaf te slepen. Het 2e water is een kanaal van 10 x 80 meter, waarin we een miniatuurhaven hebben aangelegd het afgelopen jaar van 42m2 beloopbare steigers. Hier kan met alle maten schepen gemanouvreerd worden. Bij slecht weer willen wij in overleg treden met de Villa op ons terrein waar we binnen een zaal hebben van 400m2. Daar kunnen we heel veel schepen kwijt, mochten de omstandigheden erom vragen. Wij zijn van mening dat we een echt unieke lokatie in NL hebben. Wij willen dat dan ook graag aan veel modelbouwers laten zien. Het park is geschikt om modelbouw in alle vormen te laten zien aan het publiek. Wij hopen dan ook een nieuw schip te kunnen presenteren........ iets unieks!! Wij willen graag gastheer zijn voor dit evenement dat nu na 10 jaar toch een hele grote naam heeft opgebouwd onder de forumleden. Wij zijn in ieder geval blij dat wij (Neptunus óf MBVH) dit evenement naar de regio Rijnmond mogen halen. Deze regio kent een heel groot aantal scheepvaartmodelbouwers. Met vriendelijke groeten, Ron Alders Secr. Model Boten Vereniging Hoogvliet
__________________ Wat lijken ze toch klein op het water.... Varend: Smit Duitsland 1:25, Suzanne playmobil kotter. In aanbouw SD Stingray en Thyssen II ... |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Lid sinds: 7 oktober 2007 Locatie: Zandvoort Leeftijd: 19
|
Is die al af Loek?
__________________ Varend Maasbank (1:50). In aanbouw Smit Elbe (1:50), Smit New York (1:50) Lid Vaargroep VicWijs |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |