![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 28 februari 2009 Locatie: ureterp Leeftijd: 18
|
hallo ik ga de mighty sevent 1 bouwen hij word 75 cm lang 40 cm breet 8 cm diep van midde dek vavond zien julie meer
__________________ ik kan niet zo goed schrijven dat weet ik nu wel |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 7 oktober 2007 Locatie: Zandvoort Leeftijd: 19
|
Dat word dan een zeer raar model, met dit soort bij elkaar bedachte maten...
__________________ Varend Maasbank (1:50). In aanbouw Smit Elbe (1:50), Smit New York (1:50) Lid Vaargroep VicWijs |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 28 februari 2009 Locatie: ureterp Leeftijd: 18
|
hallo ik heb het wat druk met school gehad morgen heb ik weer metaal dus dan kan ik ze in de mail zetten zij aanzicht tekeningen achteraan zicht zijn af nu moet ie van me leerar morgen ook nog 3D getekent worden morgen avond denk ik dat de tekingenen er op staan en dan over 1/2 weken beginnen met de bouw gr joost
__________________ ik kan niet zo goed schrijven dat weet ik nu wel |
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Lid sinds: 29 augustus 2009 Locatie: Goes Leeftijd: 32
| Citaat:
![]() Maar maak je eigen maar niet druk om de TS, we zijn ondertussen al gewend aan een hoop getetter maar weinig actie, Grtz Vincent,
__________________ Op dok : SL 109 , Op de werf : ITC Bluster, Planning ITC ?????? Aliquando et insanire iucundum est | |
| | |
| | #11 (permalink) | |
| Lid sinds: 8 januari 2006
| Citaat:
Wanneer je je boot zo bouwt als je schrijft heb je je schoorsteen onder water, de schroeven als radar, verbonden aan je stuurservo en vergeet je de bodem. | |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl |
Zo kan hij wel weer... Heren, ik heb me voorgenomen om, totdat de TS iets substantieels kan laten zien, niet meer op zijn "aankondigingen" te reageren. Dat lijkt me beter dan hem bij de enkels af te zagen. Om maar eens een cliche te gebruiken: " Niet reageren is ook een optie..." De laatste zin is overigens geen beleefde vertaling van " Hou je kop!" maar slechts mijn visie op dit soort uitlatingen. Ter overdenking. Dus: denk er eens over...
__________________ "Degene die ver voor de muziek uitloopt, vindt het orkest waardeloos." |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |