![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 2 november 2008 Leeftijd: 36
|
hey hallo ik ben info aan het verzamelen over de tug Andre-b ik heb al heel wat van het net kunnen trekken maat niet echt detail fotos wie kan er me helpen in de strijd om de info te vergaren echt alles over dit prachtuuuugg bootje is welkom mvg steve
__________________ all of my fortunes are at sea |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 1 december 2009 Locatie: Stellendam Leeftijd: 35
|
Even zoeken hier op t forum! Er is hier een bouwverslag van,een mooi model waar je veel van kan leren..... bouwer Stoppel gr Herman
__________________ Lid MBVH |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 29 augustus 2009 Locatie: Goes Leeftijd: 32
|
Ik denk dat stoppel de enigste hier is die echt veel info heeft over andre-b, Je zou ook naar Zierikzee kunnen gaan, is de thuis haven van de andre-b, Op tugspotters staan ook wat foto's : ANDR B Suc6,
__________________ Op dok : SL 109 , Op de werf : ITC Bluster, Planning ITC ?????? Aliquando et insanire iucundum est |
| | |
| | #5 (permalink) |
|
bedankt en idd zou ik eens kunnen afzakken naar zierikzee en zelf wat foto shooten als de kapitein het toelaat natuurlijk heb ook zo de fairplay 27 kunnen bezoeken allemaal dankzij jan krabbendam mvg steve
__________________ all of my fortunes are at sea Laatst gewijzigd door mrproper13; 29 december 2011 om 14:42 |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 21 augustus 2007 Locatie: beveren waas Leeftijd: 52
|
hey steve ik denk inderdaad dat het aan te raden is wat foto s te gaan schieten van de boot . maar geloof het maar je vind er echt ook veel van terug op het net ,zelf detail foto s . merk ook wel dat je een goede start wil nemen en er iets moois van gaat maken . In ieder geval succes gewenst met uw bouw en dat we regelmatig foto s van je bouwvorderingen mogen verwachten van deze toch wel mooie boot. mvg rudieke |
| | |
| | #7 (permalink) |
|
hey rudy bedankt voor de steun en idd het moet een pareltje worden ik neem men tijd ervoor die moet gewoon af zijn en ook stoppel bedankt voor de bijdrage mvg steve
| | |
| | #8 (permalink) |
| Lid sinds: 21 augustus 2007 Locatie: beveren waas Leeftijd: 52
|
steve weet ik wel zeker dat je er een mooie boot van zal maken en dat we hem nog vaak mogen bewonderen op ons vaarwater. maar denk niet dat het voor direct zal zijn maar je weet maar nooit. mvg rudieke |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Lid sinds: 7 oktober 2006 Locatie: papendrecht Leeftijd: 34
|
Omdat je het bouwpakket van de Dutch Courage gaat gebruiken zou ik dat zeker doen. er zitten nogal wat verschillen in. Op Tug Forum - Index heeft iemand de mustang van de Dutch Courage gebouwd. Mischien wel leuk om dat eerst eens door te bladeren. hiet wat fotos en videos van dat project. ![]() picture from modeltugforum.com ![]() picture from modeltugforum.com ![]() picture from modeltugforum.com Mustang / Dutch Courage. - YouTube Mustang / Dutch courage Part 2 - YouTube |
| | |
| | #11 (permalink) |
|
even een update .... de boegschroef zit erin en de straalbuizen ook op hun plaats oja natuurlijk ook de assen de roeren nog niet omdat ik er ook 4 roeren onder wil zoals de andre de fotos volgen nog moet wel zeggen dat dit gebeurt is onder toezicht van meer ervaren bouwers mvg steve
| | |
| | #12 (permalink) |
| Lid sinds: 29 augustus 2009 Locatie: Goes Leeftijd: 32
|
Klinkt goed Steve, Maar zit geduldig te wachten op foto's.. Mvg Vincent,
__________________ Op dok : SL 109 , Op de werf : ITC Bluster, Planning ITC ?????? Aliquando et insanire iucundum est |
| | |
| | #14 (permalink) |
|
de romp ligt bij een vriend op de werktafel daar ik wat beperkt zit met bouwruimte maar vanavond ga ik er naartoe en de roeren uitmeten en eventueel plaatsen en ik neem men fototoestel mee mvg steve ,
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |