![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 1 januari 2012 Locatie: rijssen Leeftijd: 26
|
hallo, ik ben weer begonnen met de smit rotterdam waar mijn vader ooit (25 a 30 ) jaar geleden mee begonnen is alleen nu heb ik geen beslag meer voor de smit tijdens de verhuizing allemaal kwijtgeraakt heeft iemand iets liggen wat nog over is of niet meer gebruikt? bijv tekeningen of hout enz enz alvast bedankt voor je reactie met vriendelijke groet B.B.B. |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 29 augustus 2009 Locatie: Goes Leeftijd: 32
|
PB is een persoonlijk bericht wat via het forum gestuurd kan worden, Dat is als het ware gewoon mailen maar dan op het forum en is dan persoonlijk, Hoop dat je het kan kopen, want beslag setjes voor de Smit zijn zeer zeldzaam, Tegenwoordig word de beslag compleet mee verkocht bij het schip, vroeger kon je het nog apart kopen en was dus een optie, Als je nu alles los moet aanschaffen ben je bijna het dubbele kwijt, Mvg Vincent, PS: De kleuren die BB aangeeft komen niet 100% overeen met de originele kleuren, vooral het dek kleur.
__________________ Op dok : SL 109 , Op de werf : ITC Bluster, Planning ITC ?????? Aliquando et insanire iucundum est |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 31 augustus 2006 Locatie: Texel Leeftijd: 48
|
Hoi b b b Misschien zelf al gevonden,maar op de marktplaats kwam ik dit setje tegen . Marktplaats.nl > Beslagset nr 10 Smit Rotterdam - Hobby en Vrije tijd - Modelbouw | Boten en Schepen Grt Willem |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Lid sinds: 1 januari 2012 Locatie: rijssen Leeftijd: 26
|
zijn er verder nog mensen die wat hebben liggen, maak niet uit wat,voor de smit rotterdam verder hou ik ook mp in de gaten ik zet binnen kort ff foto's op de site kunnen we allemaal volgen hoe de vorderingen gaat gr b.b.b. |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Lid sinds: 29 augustus 2009 Locatie: Goes Leeftijd: 32
|
Zal van de week eens mijn werkplaats induiken, misschien heb ik nog wat van de Smit Rotterdam liggen, Heb laatst een romp weggegooid die aan het roten was (had in de schuur gelegen) en daar heb ik volgens mij nog het 1 en ander van bewaard, Maar beloof niks,. Mvg Vincent,
__________________ Op dok : SL 109 , Op de werf : ITC Bluster, Planning ITC ?????? Aliquando et insanire iucundum est |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |