![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 23 juni 2002 Locatie: Hoogvliet RT Leeftijd: 39
|
Beste allen, Vanaf dit moment is het mogelijk om jullie monsterboekje aan te bieden bij De Model Boten Vereniging Hoogvliet voor de MBF werkschependag die op 17 mei 2012 zal plaatsvinden op het Park "De Heerlijkheid" te Hoogvliet. Tijden: 11.00 tot 16.00 uur. Het adres is Herikweg 7, 3193 KC Hoogvliet. De ingang van het park ligt op de kruising Herikweg / Venkelweg. In Hoogvliet staat het aangegeven met bruine borden, met daarop een symbool van een eetgelegenheid met daarnaast Heerlijkheid. Het hieronder geopende item is bestemd om een lijst bij te houden van degene die zich hebben opgegeven.
__________________ Wat lijken ze toch klein op het water.... Varend: Smit Duitsland 1:25, Suzanne playmobil kotter. In aanbouw SD Stingray en Thyssen II ... Laatst gewijzigd door ron alders; 4 februari 2012 om 18:37 Reden: Typevoutje hersteld |
| | |
| | #2 (permalink) |
|
Ron Alders - MBVH - Smit Duitsland, SD Stingray - Kanaal 83 Jan Huijser - MBVH - RPA 12 - Kanaal 89 Jan van den Bos - MBVH - GO-55 Zuiderkruis, GO-1 Wouter Adriaantje Herman van Grevenstein - MBVH - Smit Rusland, SL-63, klein spul Peter van As - MBVH - Smit Frankrijk - Loek - Maas en Steenbank, Witte Zee en Poolzee - 2,4 Ghz Raf - Neptune, Zinnia en bevoorrader - 2,4 Ghz en kanaal 41000 Roel van Essen - RV-162 "Wijcker Meer", Standard Tug Rumania - 2,4 Ghz Bertus van B - P 59 uit Maasdam - Kanaal 14 Paul Burghoorn - Hertog Hendrik, Nautilus - 40 Mhz Fer van der Burg - Smit Hunter, Amsterdam - 40 MHZ Marco Bijkerk - Maersk Marco (ex-Norstar), VP Oranje Nassau Henk Barbier - Neptunus - stoomsleper Schelde, Butjardingen, Azis Andre Bouwens - Smit Siberie 1:20, Arca, Rotterdam - 2,4 Ghz William - Smit Mississippi, naamloze stoomsloep - 2,4 Ghz Robert-Jan O - Zwarte Zee 40Mhz en Smit Rotterdam 40/2,4 Arie - MBVA - Smit Singapore 1:50, Multicat 102 1:50 - 40 Mhz Paul - MBVA - Rode Zee 1:50, Smit Duitsland 1:33 - 40 Mhz MBV Neptunus - 6 leden - 12 schepen - 40 Mhz Jan64 - Smit Nederland en indien gerestaureerd Happy Hunter - 40Mhz. Adam Louwen - Mailline - Fairplay 22, Smit Kamara - 2,4GHz Adriaan van Oord - Mailline - Holland, Liewe Moran - 2,4GHz Danny Bimmel - Mailline - Fairplay 24, Olivierssen - 2,4GHz Matthijs van der Spek - Mailline - Smit Humber, Smit Hunter - 2,4GHz Ronald Verburg - Mailline - Smit Japan, Vikingbank - 2,4GHz Willem Jongman - Mailline - Smit Finland, Husky - 2,4GHz Wout van der Spek - Mailline - Smit Denemarken, Smit-Lloyd 114 - 2,4GHz Dennis van Dartel - Mailline - James cook en de Nova K - 2,4 ghz. Ronald (Stoppel) - Andre-B , Retriever, evt. Buffel - 2,4 Ghz Christian K. - RED MERLIN, Pilbara Neptune and Bugsier 9 (still under construction) - 2.4 Ghz Koentjuh - opduwertje rosa - kanaal 87 Daan - Bugsier en een Pollux Martin Verheij - Kinderdijk - kanaal 81 / 2,4 GHz Totaal 38 deelnemers
__________________ Wat lijken ze toch klein op het water.... Varend: Smit Duitsland 1:25, Suzanne playmobil kotter. In aanbouw SD Stingray en Thyssen II ... Laatst gewijzigd door ron alders; 26 februari 2012 om 19:19 Reden: Update |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 27 augustus 2003 Locatie: As,België Leeftijd: 55
|
hallo raf met een neptune sleper kanaal 2.4 Gh eventueel zinnia als ze klaar komt bevoorrader belgische marine als dat ook onder werkschepen valt 40 Mhz kanaal 41000
__________________ "I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best." |
| | |
| | #5 (permalink) |
|
@Rovman, Hey Loek, gewoon overheen gelezen tot 3 keer toe. Heb de tiepvoud aangepast. ![]() @Raf, Uiteraard is dat een werkschip en dus welkom!! Alhoewel werken bij de Marine een delicaat onderwerp is..
__________________ Wat lijken ze toch klein op het water.... Varend: Smit Duitsland 1:25, Suzanne playmobil kotter. In aanbouw SD Stingray en Thyssen II ... |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl |
Ahoi! Vanuit Salland komen de RV-162 "Wijcker Meer" (Patrouilleboot van de KMar) ![]() en Standard Tug "Rumania" (Ex "Empire Suzan") Beiden op 2,4 gHz.
__________________ "Degene die ver voor de muziek uitloopt, vindt het orkest waardeloos." Laatst gewijzigd door Roel van Essen; 5 februari 2012 om 12:38 |
| | |
| | #12 (permalink) | |
| Lid sinds: 29 augustus 2009 Locatie: Goes Leeftijd: 32
| Citaat:
![]() ![]() Ik ben er sowieso als bezoeker, zal tzt kijken of ik me Bluster mee kan nemen, dus even ovb...
__________________ Op dok : SL 109 , Op de werf : ITC Bluster, Planning ITC ?????? Aliquando et insanire iucundum est | |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Lid sinds: 11 mei 2010 Leeftijd: 46
|
Ik zal niet achter blijven en monster mij bij deze aan met de Smit Hunter en Amsterdam 40 MHZ.
__________________ Lid MVSV, varend "SMIT HUNTER" op de werf "AMSTERDAM" en nog in de doos een mijnenveger uit de DOKKUM klasse. Laatst gewijzigd door Fer van der Burg; 5 februari 2012 om 15:54 |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Lid sinds: 7 januari 2005 Locatie: Voorst Leeftijd: 39
|
Ook ik ben van plan te komen met: Containerschip: Maersk... http://www.modelbouwforum.nl/forums/...star-romp.html VP Oranje Nassau Groeten, Marco Bijkerk
__________________ Don't go where the path may lead, but go where is no path and leave a trail. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| hoogvliet, mbvh, scheepsmodelbouw, werkschepen, werkschependag |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |