![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #32 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 17 augustus 2004 Leeftijd: 78
|
__________________ Het leven is kort 14 Jaar dus mvg Frederik |
| | |
| | #37 (permalink) |
| Lid sinds: 4 augustus 2005 Locatie: Groningen Leeftijd: 32
|
Hallo Ziet er mooi uit, maar volgens mij is dit een beetje te groot voor mijn model. Maar alles kan nog komen, ben nog steeds op zoek naar een redelijke draaibank vvoor metaal, heb er nu een aleen voor hout en dat schiet niet echt op. Foto's helemaal zelf geplaatst zie ik. Wie durft er nou nog te beweren dat internet alleen voor de jeugd is Groeten Arnold |
| | |
| | #38 (permalink) |
| Lid sinds: 6 maart 2005 Locatie: Farmsum (Delfzijl) Leeftijd: 44
|
Dag meneer van Gent Ik heb een vraagje wordt de schroef niet te ver naar achteren gezet van de schottel Ik heb mijn tunnel aan een plaat gezet boven de T stuk dan met twee M4 vast gezet en met hak met een m4 mm MVGR Bert Kroes |
| | |
| | #39 (permalink) |
|
@arbasco Hallo beste het zijn de zelfde maten als de schottels van Graupner hoor of van dat andere duitse merk Ze zijn niks groter als die u daar heb besteld want ik had van Tom de maten gekregen . Gr Frederik en de foto.s plaatsen knap he voor zo.n auwe l---------------------------------------- he
| | |
| | #41 (permalink) |
|
@kroes Ja hoe u dat heb gedaan, had ik gezien en ik heb daar al eens op geantwoord :als dat het een pracht van een schottel was en nog is. Maar ik was er al mee begonnen om te laten zien hoe of dat je zo iets kan maken kon en de een doed het zo en de andere zo he. Maar ik begrijp uw vraag en ik denk weet het haast wel zeker als dat dat zeer weinig scheeld. Maar met zekerheid nu kan ik het niet zeggen wel weet ik als dat het goed werkt. Om dat ik zoiets al eens gemaakt heb heel vroeger toen ik zelf nog binnenvaartschipper was voor een oud Kollega van mij en die heb het nog werkt nog steeds moet nu al zo.n twee drie en twintig jaar oud zijn Gr Frederik
| | |
| | #43 (permalink) |
| Het boren gaten bevestiging aan het schip Hulpstuk voor het centreren De ring waarmede de schopttel aan het schip wordt bevestigd[img][/img][img][/img]
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |