![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 17 augustus 2004 Leeftijd: 78
|
Ben begonnen aan een nieuwe schottel voor sleepboten Een soort beschrijving dus de eerste foto.s staan op het fotoforum Want heb nog geen kaas gegeten om dat bij het verhaaltje te krijgen dus voorlopig tot zover
__________________ Het leven is kort 14 Jaar dus mvg Frederik |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 1 oktober 2004 Locatie: Nieuwegein Leeftijd: 49
|
Nou meneer v. Gent, ga dit eens met belangstelling volgen, en voor een ieder zijn gemak, dit zijn de foto's van meneer v. Gent; een voorbeeld Buiten bus schottel/met akulon lager Binnenkant/buiten bus Akulon lager met uitsparing afdichtingsring Buiten en binnen bus in elkaar gestoken Binnenbus afgedraait waterleiding in verband met de zuiverheid ronding Nogmaals buitenbus met binnenbus tot aan de kamer van de afdichtingsring En dan nogmaals alles in elkander tot zover de foto's van meneer v. Gent Tom Boere
__________________ lid van raad van bestuur Vaarteam MailLine A member of IOS - Intern. OSV Society |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 22 april 2005 Locatie: De Kooy Leeftijd: 40
| T stuk met schroefasje Schroefdraad t. b .v .te smeren tandwielen. Vooraanzicht met bronzen lager, Wordt misschien AKULON ![]() Hier zit het erop maar een te lange schacht, word aan gepast aan diameter schroef Groet, Andre
__________________ Grt, André |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Citaat:
__________________ Het leven is kort 14 Jaar dus mvg Frederik | |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Lid sinds: 7 januari 2006 Locatie: Spijkenisse Leeftijd: 42
|
Nou meneer van Gent een mooi stukje vakwerk Groeten Uit Spijkcity
__________________ Modelbouw macht Spaß |
| | |
| | #13 (permalink) |
|
@Justin Hallo Justin andre zeg niets hoor. Hij is mij behulpzaam bij het plaatsen van de foto.s Want dat lukt mij nog steeds niet :dus Andre bedankt voor dit alles he. Ja en dan de Schottel.die bouw ik doelloos daar ik er geen schip voor heb. Maar wil laten zien als dat het zelf vervaardigen er van niet zo.n groot karwei is, alleen een beetje precisie en met wat trukjes voor als je ergens geen gereedschap voor heb om het dan op een andere manier te doen En je ben van dat kunststof af he koper en messing is toch degelijker denk ik zo gr fam van Gent oftewel FREDERIK
__________________ Het leven is kort 14 Jaar dus mvg Frederik |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Lid sinds: 22 april 2005 Locatie: De Kooy Leeftijd: 40
| Daar ik geen apparaat heb om gelijke gaten te boren doe ik het op dezr manier Ik zet dus onder de kop van de draaibank een blokje alluminium.. boor het gaatje en vervolgens een klauw verder heb ik toch mooie afstanden he. Zo wordt straks de straalbuis vast gezet aan de Schottel De drie pootjes worden afgedraaid zo dat deze in de straalbuis passen En dan komt het er ongeveer zo uit te zien de pootjes wel in de Straalbuis dan he Mijnheer van Gent, ik heb de eerste weer verwijderd ! Groet, Andre
__________________ Grt, André |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |