![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #18 (permalink) |
| Lid sinds: 7 januari 2006 Locatie: Spijkenisse Leeftijd: 42
|
Doet ook een duit in het zakkie en heeft ook zelfgemaakte schroef assen voor z'n Hunter. Messing kokers en rvs assen gelagerd in kogellagers en vetkering. ![]() Gr Martin
__________________ Modelbouw macht Spaß |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 17 augustus 2004 Leeftijd: 78
|
@Martin '70 Hoi Martin ,hoe ziet de andere kant er uit ben ik ook wel nieuwsgierig naar ??????? Zijn deze assen in jou bezit ;of zijn ze van een ander ze zien er wel degelijk uit hoor. Er zit wel een hoop poespas aan maar dat zal wel wat met de toepassing te maken hebben denk ik zo Gr Frederik
__________________ Het leven is kort 14 Jaar dus mvg Frederik |
| | |
| | #20 (permalink) |
|
Inderdaad Frederik, Assen zijn in mijn bezit ze zitten zelfs al in de romp gelijmd. En die poespas Maar ik zal binnen kort een paar fototjes schieten van de assen. Gr Martin
| | |
| | #21 (permalink) |
|
Frederik, Heb goed nieuws en goed nieuws welke zal ik als eerste melden je kegeltandwielen zijn binnen en hier een paar foto's van de koppeling van de assen ![]() ![]() Gr Martin
| | |
| | #27 (permalink) |
| Lid sinds: 20 maart 2004 Locatie: IJsselstein Leeftijd: 27
|
Hoi F.van.Gent, Even insrpingen op die witte tape die je bedoeld, dat noemen ze teflontape of gastape .Verder een mooi verslag over de bouw van schroefassen Groetjes, Danny.
__________________ Fotograferend lid Vaargroep MailLine. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |