![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 1 oktober 2004 Locatie: Nieuwegein Leeftijd: 49
|
v Gent, toch stiekem bouwplannen ?????? schottel gebouwt en nu weer twee schroefassen.... wat gaat dat worden ???? Zie we haar al varend op de werkschependag editie 200? Tom Boere
__________________ lid van raad van bestuur Vaarteam MailLine A member of IOS - Intern. OSV Society |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 17 augustus 2004 Leeftijd: 78
|
Nou Tom mijn grootste hobby is de draaibank hoor. En daar ik nog een half gesloopte :smit heb staan met twee HELE slechte schroefassen heb ik daar maar vast voor niewe assen gemaakt Er moeten ook nog nieuwe straalbuizen onder dat is dan het volgende en dan zien wel Maar even wat anders, ik heb ook iets geschreven over de Marx schottel :volgens mij heeft niemand dat gelezen of het intereseerd niemand .Maar die straalbuis hoef niet zo taps hoor dat is geen wet van mede en perzen dus een cylindriese buis is ook goed vraag dat maar aan een scheepstekenaar en met nog paar mm smokkelen kan je daar volgens mij makkelijk een schroef van 50 mm onder komen hoor' Gr Frederik
__________________ Het leven is kort 14 Jaar dus mvg Frederik |
| | |
| | #6 (permalink) |
| ![]() [img]Dit is hem dan mijn lieveling volgens PIET[/img] ![]() [img]Dit is mijn andere draaibankje met daarop een Fraismachine heb je wel nodig voor de v s p[/img]
| | |
| | #8 (permalink) |
|
Hallo allemaal, de schroefassen door mij gemaakt komen een beetje overeen mer Raboesch: alleen zijn ze kennelijk wat goedkoper want het is zo gemaakt als dat er ook kogellagers in kunnen net als bij raboesch dus Zonder veranderingen kunnen er zo kogeltje in en een stelmoer voor het afdichten kortom zonder veranderingen kogel lagers er in en walla een raboesch
| | |
| | #9 (permalink) |
|
v Gent, dan hebben we het toch over een echte van Gent schroefas !!!! en die zijn niet voor de poes.. Tom Boere
__________________ lid van raad van bestuur Vaarteam MailLine A member of IOS - Intern. OSV Society |
| | |
| | #11 (permalink) |
|
OOOOOOOooooooooooooooooooooooo niets geks hoor, eigenlijk bedoel ik dat het er goed uitziet, maarre wat voor een Smit boot is dat, iets voor de werkschependag 2006, tenslotte weet U de weg al. Tom Boere
| | |
| | #13 (permalink) | |
| Lid sinds: 5 februari 2003 Locatie: drenthe
| Citaat:
hij moet er wel erg verliefd op zijn groeten wiebe .
__________________ robbe hunter /picojet combat /graupner bussard/twinstarr /easystarr/smiley/jpower cessna /poppy. | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |