![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #31 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 12 september 2005 Locatie: utrecht Leeftijd: 55
|
Hallo Jos , Als je mij een pb-tje stuurt met je naam en adres stuur ik je een bouwplan van de dusseldorf . Die had ik nog tussen een aantal tekeningen liggen . Voor niks , het is altijd leuk om een ander te helpen . Mvg Hans
__________________ HORA RUIT (de tijd verstrijkt) Lid van VMBC Het Anker Laatst gewijzigd door hans materman; 21 september 2011 om 08:32 |
| | |
| | #32 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 21 oktober 2008 Locatie: Antwerpen Leeftijd: 61
|
@Jos Als je mij je E mailadres via PB doorgeeft zal ik de bouwbeschrijving van Robbe in Pdf file doorsturen
__________________ Mvg Frank BOTEN: Pegasus III, Happy Hunter, Politieboot SPN19 Maersk Anglia(werf) |
| | |
| | #33 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 21 oktober 2008 Locatie: Antwerpen Leeftijd: 61
|
Voor iedereen die de file zou willen hebben. Vermits ik steeds de mail terugkeeg dat het bestand te groot was om door te zenden hierbij de link om de Pdf file zelf op te halen http://www.produktinfo.conrad.com/datenblaetter/225000-249999/229929-an-01-ml-Robbe_Feuerloeschboot_Duesseldorf_de_nl.pdf
__________________ Mvg Frank BOTEN: Pegasus III, Happy Hunter, Politieboot SPN19 Maersk Anglia(werf) |
| | |
| | #34 (permalink) |
| Lid sinds: 30 september 2011 Leeftijd: 44
|
Ook ik heb een dusseldorf gekocht, wel 2de hands en ben hem nu aan het renoveren. Ik heb geen tekeningen hiervan dus misschien dat iemand mij hier aan kan helpen. Graag als het gaat en mogelijk is 1:1 omdat ik de dekken opnieuw wil maken. Ik kan eventueel zelf wel de kopieen maken als iemand bereid is om de tekeningen op te sturen waarnaar ik ze weer terugstuur. Uiteraard betaal ik de verzendkosten. Ik heb de boot al een heel stuk gestript en met de winter in het vooruitzicht zal er langzaam aan begonnen worden met de opbouw. Zal misschien nog wel eenst wat info en tips kunnen gebruiken. Heb wel al diverse foto`s genomen en zal hier wel een nieuw draadje over maken tzt. Alvast bedankt, Jack |
| | |
| | #35 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 17 augustus 2004 Leeftijd: 78
| Citaat:
__________________ Het leven is kort 14 Jaar dus mvg Frederik | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |