![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #76 (permalink) |
| Lid sinds: 30 december 2005
|
Beste Cheeta, Zijn er nog modules te bestellen? Voor mijn Dusseldorf project, waar ik al 5 jaar mee bezig ben, zoek ik een module waarmee ik meerdere funkties kan bedienen. Wat is er allemaal te krijgen? Heb volgens de bouwbeschrijving een multi switch 16 en een multi prop 4+4 nodig. Begrijp dat dit afhankelijk is van het aantal functies dat ik operationeel ga maken. Ik wil iig de volgende functies werkend hebben: Bluskanonnen alle drie hor./vert. Waterpomp Radar Geluid Verlichting Zwaailicht Anker Wat heb ik nodig? Heb jullie website gevonden maar zie dat die onder constructie is! Met vriendelijke goet, Bart Letschert |
| | |
| | #77 (permalink) |
| Lid sinds: 8 juli 2003 Locatie: Mijdrecht Leeftijd: 24
|
hallo bart, Modules zijn nog gewoon leverbaar. het betreft een 12 kanaals multiswitch, elk kanaal afzonderlijk in te stellen als puls of memory. met betrekking tot hoeveel kanalen je nodig hebt kan ik je alleen onderstaand richtlijn meegeven. Voor motoren per richting die nodig is: 1 kanaal. Een lier die 2 kanten op gaat kost dan: 2 kanalen. Een waterpomp: 1 kanaal. Over je bluskanonnen ik weet niet hoe je dit exact gaat aansturen? Doe je dit met vertraagde elektromotoren of servo's? Een multiprop heb ik niet in het assortiment zitten. Wel heb ik motor ompoolmodules welke gebruikt kunnen worden om motoren 2 richtingen op te sturen.
__________________ Mvg. Alwin ►Trucks: Liebherr LTM1090/2 [Bouwfase], Scania VSB met stenentrailer, Scania Torpedo Bergingswagen ►De Asfalt Rockers Liever 8 plofjes, dan 6 die er klappen |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |