![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #17 (permalink) |
| Lid sinds: 2 september 2002 Locatie: Hoek van Holland Leeftijd: 49
|
Normaal zet ik de verkiezing per 1 december online, echter op speciaal verzoek van degene met het prive initiatief wordt dat 2 dagen later. De rede; hij heeft morgen een vergadering met het wijkbestuur over subsidie. Zonder die subsidie is het niet mogelijk. Dus ik vraag van iedereen nog heel even geduld. ciao, Ronald
__________________ PR Lid Vaarteam M@il-Line Homo sapiens non urinat in ventum |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Lid sinds: 27 augustus 2003 Locatie: As,België Leeftijd: 55
|
hallo maak effe voort ja dat ik de B.MSA kalender kan aan passen hahaha ben me accu reeds aan het voor verwarmen groetjes raf
__________________ "I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best." |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Lid sinds: 1 oktober 2004 Locatie: Nieuwegein Leeftijd: 48
|
Raf, geduld is een schone zaak, 1 ding is duidelijk, werkschependag gaat door, waar dat weten we nog niet, wanneer dat weten we wel, nl Hemelvaartsdag dus 13 mei 2010. Tom Boere
__________________ hou ze drijvend !! lid van raad van bestuur Vaarteam MailLine A member of IOS - Intern. OSV Society lid van VMBC het Anker |
| | |
| | #21 (permalink) |
| Lid sinds: 2 september 2002 Locatie: Hoek van Holland Leeftijd: 49
|
Dat geloof je toch niet, de subsidiedame heeft DE (beruchte) griep.............. De dagen die we nu later beginnen met stemmen, zal ik erbij tellen dus voorlopig kan er straks al gestemd worden tot 3 januari..... ciao, Ronald
__________________ PR Lid Vaarteam M@il-Line Homo sapiens non urinat in ventum |
| | |
| | #22 (permalink) |
| Lid sinds: 1 oktober 2004 Locatie: Nieuwegein Leeftijd: 48
|
Ronald, Ik wil wel voorstellen om tot uiterlijk 10 december te wachten, en de mogelijkheid tot stemmen gewoon te laten op 31 dec 24 uur, ik verwacht toch dat de meeste rondom de feestdagen stemmen, en die paar extra dagen zal niet veel meer toevoegen. Tom Boere
__________________ hou ze drijvend !! lid van raad van bestuur Vaarteam MailLine A member of IOS - Intern. OSV Society lid van VMBC het Anker |
| | |
| | #23 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Moderatorteam Lid sinds: 7 december 2006 Locatie: Amersfoort Leeftijd: 39
|
Zet mijn deelname er maar erop, ik ga ervoor! wat ik nog mis heb ik 5 maanden de tijd voor en ik denk dat het gaat lukken. Voor foto's van mijn locatie: S100 vaardag 21-09-2009 - Maarten Flederus (puffin)'s Photos
__________________ Mvg, Maarten Flederus ( www.puffin.smugmug.com ) Als er geen rook is, moet er vuur bij! Laatst gewijzigd door Puffin; 3 december 2009 om 14:25 |
| | |
| | #24 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Moderatorteam Lid sinds: 7 december 2006 Locatie: Amersfoort Leeftijd: 39
|
Om dit draadje gelijk maar vol te gooien nog een aankondiging, deze staat los van de werkschependag maar is wel duidelijk een vervolg. Dit ivm het invullen van kalenders en agenda's Dus noteer alvast:
__________________ Mvg, Maarten Flederus ( www.puffin.smugmug.com ) Als er geen rook is, moet er vuur bij! |
| | |
| | #26 (permalink) |
|
Juist daarom niet! Dit evenement is te lokaal voor Amersfoort (1 wijk) of eigenlijk te landelijk voor het soort dat past bij Amersfoort 750. Tevens nu meer kans op subsidie!
__________________ Mvg, Maarten Flederus ( www.puffin.smugmug.com ) Als er geen rook is, moet er vuur bij! |
| | |
| | #27 (permalink) |
| Lid sinds: 27 augustus 2003 Locatie: As,België Leeftijd: 55
|
hallo ik zal op bmsa deze twee datums zetten en kijken wat het gaat geven als jullie bezwaar maken tegen duikboten dan nu graag reactie maar daar was reeds vroeger over beslist dat het wel kon wat tafels betreft kunnen we altijd 24 meter materiaal mee brengen is er een mogelijkheid om rond de vijver te wandelen terwijl je de modellen bestuurt en indien ja hoelang is de wandeling ongeveer groetjes raf
__________________ "I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best." Laatst gewijzigd door raf; 3 december 2009 om 17:25 |
| | |
| | #28 (permalink) |
|
Jazeker je kunt helemaal rond af en toe een struik ontwijken (ff geen zicht) en er zijn stapstenen waarmee je een doorsteek kan maken. Dit is niet zonder gevaar!!! Er zijn boten die daar met grote snelheid door heen razen en je moet een sprongetje maken en je zal niet de eerste zijn die een nat pak daar haalt. De hele vijver rond rond lopen normale snelheid lopen 25 tot 30 min, met de doorsteek ongeveer 15 minuten hooguit 20. Dit is een schatting nooit getest blijf meestal op de stenen of een eiland met bruggetje. PS de werkschependag is niet definitief hier, eerst de verkiezing!!
| | |
| | #29 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl |
[QUOTE=Puffin;1478670] ... er zijn stapstenen waarmee je een doorsteek kan maken. Dit is niet zonder gevaar!!! Er zijn boten die daar met grote snelheid door heen razen...[quote] Zóóóó!!!! Dát zijn vetgoeie schippers! Citaat:
__________________ "Degene die ver voor de muziek uitloopt, vindt het orkest waardeloos." Laatst gewijzigd door Roel van Essen; 3 december 2009 om 22:13 Reden: vaudtje | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |