![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #31 (permalink) |
| Lid sinds: 27 augustus 2003 Locatie: As,België Leeftijd: 55
|
hallo weet ik toch dat de werkschepen moeten gekozen worden ik ben nie blond hé hahaha maar de andere dag gaat dus wel en zag ik daar niet een man met een nogal opvallend koppie ?????op die foto staan dus het betekend weer een eind rijden met de sleurder om er te geraken pfhhhhhhhh 166 km zonder files 1.47 uur en nee ik neem deze keer geen 11 boten mee hoor hahahaha groetjes raf
__________________ "I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best." |
| | |
| | #32 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Moderatorteam Lid sinds: 7 december 2006 Locatie: Amersfoort Leeftijd: 39
| Het is centraal (in Nederland) en vlak bij een afslag aan de A1 is nog altijd beter dan een locatie in het noorden..............toch!
__________________ Mvg, Maarten Flederus ( www.puffin.smugmug.com ) Als er geen rook is, moet er vuur bij! |
| | |
| | #33 (permalink) | |
| Citaat:
Wat mankeert er aan het noorden? Greetz, Luit
__________________ There is a fine line between fishing and just standing on the shore like an idiot! Alle info over de Typhoon: www.slopsema.nl | ||
| | |
| | #34 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Moderatorteam Lid sinds: 7 december 2006 Locatie: Amersfoort Leeftijd: 39
| Citaat:
Iemand zucht al bij 166 kilometer, laat staan 300!
__________________ Mvg, Maarten Flederus ( www.puffin.smugmug.com ) Als er geen rook is, moet er vuur bij! | |
| | |
| | #35 (permalink) | |
| Citaat:
Eeeeeemmm, dat geld andersom netzo Nu zal ik ophouden met zanikken. Greetz, Luit
__________________ There is a fine line between fishing and just standing on the shore like an idiot! Alle info over de Typhoon: www.slopsema.nl | ||
| | |
| | #36 (permalink) |
|
ff terug zanikken: welk vaar evenement in België bedoel je dan???
__________________ Mvg, Maarten Flederus ( www.puffin.smugmug.com ) Als er geen rook is, moet er vuur bij! |
| | |
| | #37 (permalink) |
|
hallo maarten komt een pb aan groetjes raf
__________________ "I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best." |
| | |
| | #38 (permalink) |
|
heelaba waar kunnen we stemmen ???? of is dat nog niet online ???? groetjes raf
| | |
| | #41 (permalink) |
|
hallo reeds gestemt en reeds gevonden maar dan anders om het is niet echt zeuren hoor adam als je model op de bodem blijft liggen omdat je niet wist dat het zout water was waar je in aan het varen was dan zou je ook deze vraag stellen ook voor de messing buisjes die doorheen de duikboot gebruikt zijn en de afsluitventielen is zout niet een goeie kameraad groetjes raf
| | |
| | #43 (permalink) |
| Lid sinds: 2 september 2002 Locatie: Hoek van Holland Leeftijd: 49
|
Als laatste item in dit draadje en dan mag hij gesloten worden, want vanaf nu gaan we weer kijken naar................ de Modelbouwforumwerkschependag 2011. Maar eerst natuurlijk de SMG IJmond bedanken voor de organisatie van een geweldige dag. Het was allemaal weer perfect!!!!! Evert voor het frequentiebord. Met steeds meer schepen die naar de 2,4 G gaan blijft er straks meer ruimte over voor de 'gewone' kanalen De dames voor de hele goede verzorging. Wat was het toch heerlijk om even naar binnen te kunnen lopen voor een kop soep en een broodje worst. De andere leden voor de kramen, en alles er verder om heen Ik heb genoten van deze dag, en uit de verhalen om me heen mag ik toch afleiden dat de anderen ook allemaal genoten hebben. Moderator, dit draadje mag gesloten worden. En als het sticky er af kan dan zakt dit vanzelf naar onderen in de enorme lijst van onderwerpen, maar in ons geheugen blijft deze dag bewaard als een topdag. SMG IJmond en al haar leden, bedankt!!!!! ciao, Ronald
__________________ PR Lid Vaarteam M@il-Line Homo sapiens non urinat in ventum |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |