![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 2 september 2002 Locatie: Hoek van Holland Leeftijd: 49
|
Welke vereniging wil graag de organisatie van de WSD 2010 op zich nemen?? De WSD is ieder jaar op hemelvaartdag. Graag aanmelden via een PB of een mailtje naar ronald<apestaartje>zeeslepers.com Dus niet via dit draadje aanmelden!!! De afgelopen edities waren een groot succes (vind ik) En ik hoop dat we die traditie voort kunnen zetten. Even voor de nieuwe forumleden de 'spelregels' in het kort. Hopelijk melden een aantal verenigingen zich aan. Dit kan tot 1 december. Vervolgens komt er een draadje aan waarin de verenigingen gepresenteerd worden en waarin gestemd kan worden door ieder forumlid op de vereniging van zijn keuze. Stemmen kan tot en met 31 december. Daarna wordt er aan die vereniging gevraagd of ze inderdaad bereidt zijn de organisatie op zich te nemen. De afgelopen jaren waren we in: Den Haag bij de HMBC Biddinghuizen bij de Vaargroep Flevoland Appingedam bij de vaargroep Ekestein Nieuwegein bij de Vaargroep het Anker Heemskerk bij SMG IJmond Rotterdam bij Modelbootvereniging Neptunus Heemskerk bij SMG IJmond Ik ben weer wat laat met dit bericht, maar ik hoop dat het enthousiasme er niet minder op is. ciao, Ronald
__________________ PR Lid Vaarteam M@il-Line Homo sapiens non urinat in ventum Laatst gewijzigd door Roel van Essen; 9 september 2010 om 21:32 |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 21 juli 2003 Locatie: Hillegom Leeftijd: 37
|
Je mag dan laat zijn, dat is altijd beter dan nooit. Het blijft overigens rustig in het draadje tot nu toe. Zou het liggen aan het feit dat een ieder nog aan het opwarmen is na gisterenmiddag? Mij maakt het persoonlijk niet uit waar we heengaan volgend jaar, als er maar weer mooi weer en genoeg te zien is.
__________________ Je stopt niet met spelen omdat je oud wordt maar je wordt oud omdat je stopt met spelen!! |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 21 juli 2003 Locatie: Hillegom Leeftijd: 37
|
Ik denk dat we het niet over hetzelfde hebben Roel. Het aanmelden van verenigingen kan inderdaad het beste via Ronald lopen. Het gaat me bij mijn opmerking over rustig meer over het elkaar vooraf lekker maken enz. Daar hebben we in voorgaande jaren wel wat meer aan gedaan. Maar ja, het draadje is nog maar net open. Alles kan nog !!
__________________ Je stopt niet met spelen omdat je oud wordt maar je wordt oud omdat je stopt met spelen!! |
| | |
| | #5 (permalink) |
|
Er heeft zich helaas nog geen vereniging gemeld Maar we zijn net een weekje onderweg. Nu staat de melding weer even bovenaan, wie weet helpt het wel. ciao, Ronald
__________________ PR Lid Vaarteam M@il-Line Homo sapiens non urinat in ventum |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Beheerder van dit forum Lid sinds: 28 maart 2002 Locatie: Eibergen, Gelderland Leeftijd: 38
Weblogartikelen: 13 |
Sticky gemaakt..
__________________ |
| | |
| | #9 (permalink) |
|
Misschien wel even leuk om een tussenstand te geven........ Er heeft zich 1 vereniging 'officieel' aangemeld, een 2e vereniging heeft aangegeven zich halverwege de maand aan te melden als de ledenvergadering accoord gaat. En er is een initiatief van een particulier wat er goed uit ziet, als hij alles rond krijgt, krijgen we een derde aanmelding. Hopelijk komen er nog een paar verenigingen bij die deze altijd bijzonder leuke dag ook wel willen organiseren. Dat was het weer voor nu. Ciao, Ronald
__________________ PR Lid Vaarteam M@il-Line Homo sapiens non urinat in ventum |
| | |
| | #11 (permalink) | |
| Lid sinds: 24 februari 2006 Locatie: rotterdam Leeftijd: 21
|
Een particulier..:O Daar ben ik wel benieuwd naar..! Niet dat ik nieuwschierig ben ofzo wat Bandaris zegt.
__________________ Citaat:
| |
| | |
| | #15 (permalink) | |
| Lid sinds: 24 februari 2006 Locatie: rotterdam Leeftijd: 21
|
Nope, Focus zal dit jaar niet van de partij zijn .. De hele vijver word omgebouwd tot 1 groot pretpark met enige nijlpaarden en dergelijke in het water.. Ik weet dan niet hoe alles zit en hoe ver ze dan al zijn.. in 2011 zal het wl klaar zijn, dan maar weer is een schot proberen
__________________ Citaat:
| |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |