![]() |
| | #16 (permalink) |
| Lid sinds: 1 juli 2004 Locatie: West-Friesland Leeftijd: 37
|
Ah, ik begrijp het al. De informatie staat er wel, maar je moet het zelf bij elkaar zoeken. Tja, da's een probleem
__________________ "Don't tell me how to do my job! Do I go to your job and tell you how to sweep up?" |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Lid sinds: 27 augustus 2003 Locatie: As,België Leeftijd: 55
|
hallo als het goed is dan mag daar geen sanning op staan het is zo dat een fabrikant van gewone stekkers uit gaat (standaard)zodat hij minder delen in het magazijn hoeft te hebben en dus goed koper kan werken daarom is ook voor de ontvanger accu meestal een kleine 2 polige stekker maar bij sommige fabrikanten een driepolige stekker (zoals bij een servo)gebruikt de witte draad is bij de servo de puls darrd daar een accu daar niets mee kan gewoon laten waar hij zit groetjes raf
__________________ "I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best." |
| | |
| | #20 (permalink) | |
| Lid sinds: 26 november 2009 Leeftijd: 17
| Citaat:
tussen rood en zwart 6V @ Raf ok maar de witte draad geleid dus de signalen van de ontvanger waardoor de servo zal draaien ? Laatst gewijzigd door wouter2; 7 december 2009 om 22:09 | |
| | |
| | #21 (permalink) |
| Lid sinds: 27 augustus 2003 Locatie: As,België Leeftijd: 55
|
hallo wouter ja als er een servo aan hangt tenminste grrrrrrrrrrrr soms is het om een punt hoofd te krijgen maar hier gaan we weer zwart of bruin is massa (dus de minpool van je accu) rood is de pluspool van je accu en geel of wit is de puls naar je servo ,schakelprintje ,regelaar ,zeillier en wat je nog kan verzinnen groetjes raf
__________________ "I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best." |
| | |
| | #22 (permalink) | |
| Citaat:
bedankt | |
| | |
| | #23 (permalink) |
|
heey, welk type led kan ik het beste gebruiken om op deze boot te zetten ik zou deze toch graag op 150 - 200m afstand kunnen zien mijn bedoeling was om 6 heldere witte leds vooraan te plaatsen en 4 heldere rode leds achteraan |
| | |
| | #24 (permalink) |
| Lid sinds: 28 januari 2008 Locatie: aerdenhout Leeftijd: 17
|
hoi, Normale leds schijnen rondom. Sinds kort heb ik nieuwe leds die vooral naar voor schijnen en niet rondom dat is denk ik wat beter voor jouw toepassing. Ook zal je de grootste led's moeten vinden waarmee je beetje opvalt. tim
__________________ Werf: Smit Lloyd 107 Website:http://tamiyashop.kixtart.ws/Webwink...ginpagina.html |
| | |
| | #26 (permalink) |
| Lid sinds: 1 september 2009 Locatie: Sittard Limburg Leeftijd: 16
|
voor witte leds achter rode leds recht blauwe leds links groene leds zo kun je een beetje kijken welke kan hij op gaat met groen en blauw
__________________ 52CC Katana 2,10M, mpx parkmaster, hacker sky fighter, freestyler, giles 202, der kleine barron, Precise. Mvc swentibold lid. |
| | |
| | #27 (permalink) |
|
@ Tim ik zal binnenkort in de elektronicawinkel eens luisteren achter dat type led @ marc het is ook niet echt de bedoeling dat ze nog perfect zichtbaar zijn. zolang ik weet waar de boot ergens is, is het goed ofwel zoals je zegt, een fietslicht ofzo zou dit dan eventueel bruikbaar zijn http://shop.conrad.nl/auto-elektroni...rs/856447.html @ twin star dat is ook zo'n slecht idee nog niet grtz Laatst gewijzigd door wouter2; 12 december 2009 om 00:05 |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |