![]() |
| | #46 (permalink) |
| Lid sinds: 8 december 2004 Locatie: bovenkarspel Leeftijd: 41
|
ik kwam net een voerboot tegen met vis zoeker of hoe dat mag heten voor rond de 255 euro en zag er niet verkeerd uit voor een kompleten set. Google Afbeeldingen resultaat voor http://www.nitrotek.co.uk/prodimages/baitboat6.jpg
__________________ let niet op me taal ik ben woord blind. nieuwe msn dus me andere licht er uit. Laatst gewijzigd door michel pet; 3 januari 2010 om 15:35 |
| | |
| | #47 (permalink) | |
| Lid sinds: 26 november 2009 Leeftijd: 17
| Citaat:
viszoeker is nog 130 euro erbij | |
| | |
| | #52 (permalink) | |
| Citaat:
wij kenden iemand dat in een schrijnwerkerij werkt en we hebben daar de bouwtekeningen binnen gebracht zelf kopen doe ik liever niet ik vond het wel 'ns een uitdaging om het zelf te maken nu gaan we alles rondschuren en daarna de mallen ervan maken en zo voort | |
| | |
| | #53 (permalink) |
| Lid sinds: 24 maart 2003 Locatie: Hengelo (ov) Leeftijd: 50
|
Ziet er inderdaad strak uit! Dat wordt nog wel wat. Succes verder. Wim
__________________ Deze plank op deze plank, en zo bouw ik naar boven (Vrij naar Ome Willem) Footy NED61 - Team Duff Beer - Team Puma - Team ??? - Jawel! Wim nu ook op Flickr! |
| | |
| | #54 (permalink) |
|
fijn dat te horen nu zou ik nog iets moeten weten over de robbe rokraft 100 als ik de stroom zie staat daar 15A gebruikt deze dus continu 15A? Quartel Modelbouw B.V. hier kan je een pdf van de regelaar met de stromen openen |
| | |
| | #55 (permalink) |
| Lid sinds: 27 augustus 2003 Locatie: As,België Leeftijd: 55
|
hallo dat is de max stroom dat hij kan verdragen en dit kortstondig als je motor maar 1 amp trekt dan gaat de regelaar er geen 20 leveren groetjes raf
__________________ "I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best." |
| | |
| | #57 (permalink) |
|
ben al half de dag aan het schuren, hoeken afronden, drijvers de juiste vorm geven met hierbij enkele foto's ![]() ![]() ![]() ![]() de drijvers worden ondertussen voorzien van een laag plamuur en de gaten worden dicht gemaakt de bovenkant is ondertussen ook rond geschuurd en zal straks ook nog voorzien worden van een laag plamuur grtz wouter |
| | |
| | #59 (permalink) |
| Lid sinds: 21 oktober 2009 Locatie: Den Hoorn ZH Leeftijd: 23
|
V-vormige waterlijnen (en rechthoekige spanten) in het voorschip had je een hoop schuurwerk bespaard. Bovendien minder golven in het water (minder weerstand) en meer koersstabiliteit... Misschien had ik eerder eens naar je ontwerp moeten kijken, sorry. Verder echt puik werk! Succes verder |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |