![]() |
| | #76 (permalink) |
| Lid sinds: 27 augustus 2003 Locatie: As,België Leeftijd: 55
|
hallo william ben ik juist ????? @frederik bij het gebruik van de 2.4 GHZ wordt je duikboot echt een boot die zinkt je krijgt hetzelfde effect als in zout /brak water varen antennetje onder feestje gedaan hahahaha groetjes raf
__________________ "I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best." |
| | |
| | #77 (permalink) |
| Lid sinds: 16 februari 2009 Locatie: Stekene, België Leeftijd: 28
|
Hallo, Raf, Je hebt prijs alleen je krijgt niks. Mvg William
__________________ Dok: Amerigo Verspucci, Gato.Werf: Walrus, VIIC, Pool expres; tekentafel: Mighty Servant 1, firerescue, firepumper. |
| | |
| | #80 (permalink) |
| Lid sinds: 29 november 2010
| Citaat: EN wat wordt hier bedoeld met gewone diodes in serie ipv de sper? Ik snap er ff geen jota van terwijl ik wel heel erg graag een accu indicator op mijn bootje wil knutselen. Is het een idee om al die electronica te harsen zodat ze waterdicht worden? |
| | |
| | #81 (permalink) |
| Lid sinds: 26 november 2009 Leeftijd: 17
|
Heey, lang geleden dat ik hier in dit topic nog iets geplaatst heb maar m'n bootje is klaar geraakt Hier komen de foto's zo heb ik de rompen gekregen, perfect eigenlijk ![]() toen ben ik begonnen met de motoren vast te zetten ik heb een klein beetje overdreven maar ik ga nie rap last hebben van een motor dat wil verschuiven ![]() ![]() Hier ben ik druk bezig met de elektronica in de bovenkant van de boot ![]() en Hier is het resultaat dan! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ben zelf wel tevreden met het resultaat. De boot heeft de volgende functies: -Vaart +/- 120m/min -berijk tot over de 300m -Bakjes appart bedienbaar -Leds op afstand aan- en uitzetbaar -capasiteit tot 1kg/bakje -Accu detectie met 5 leds -een led verstraler met een totale sterkte van 216 Candela (redelijk sterk dus) -antenne beweegbaar voor het varen onder laaghangende takken -Oplaadbaar zonder opendoen van de boot -... Grtz Wouter Laatst gewijzigd door wouter2; 9 juli 2011 om 18:03 |
| | |
| | #83 (permalink) | |
| Lid sinds: 26 november 2009 Leeftijd: 17
| Citaat:
grtz | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |